Magyar Péter ennek nem fog örülni: a nyugdíjasok elsöprő többsége elutasítja a sértő kijelentéseket
Raskó György szavainak megítélése túlmutat a hagyományos politikai törésvonalakon – hívta fel a figyelmet a Századvég kutatásában.
A UPC kutatása szerint a wifi a megkérdezettek 39 százaléka számára közel annyira fontos egy háztartásban, mint a mosógép, vagy a vezetékes telefon.
Az otthoni internet és a wifi közel annyira fontos egy magyar háztartásban, mint a mosógép vagy a vezetékes telefon – ez derült ki a UPC Magyarország MTI-nek küldött legfrissebb, lakossági internetezési szokásokat vizsgáló felméréséből.
A telekommunikációs szolgáltató 2018 első negyedévében ötezer fő online megkérdezésével készített kutatásából kiderült: az internet 37 százalék, a wifi 39 százalék számára közel annyira fontos egy háztartásban, mint a mosógép, vagy a vezetékes telefon, és kétszer több felhasználónak fontosabb az otthoni netezési lehetőség, mint a TV-előfizetés.
A magyar felhasználók több szempontot is figyelembe vesznek a megfelelő internetelőfizetés kiválasztásánál, ahol először a szolgáltatás árára (48 százalék), a csomagban foglalt egyéb szolgáltatásokra (43 százalék) és a letöltési sebességre (43 százalék) fókuszálnak, valamint a jó wifi router (34 százalék) is döntő tényező számukra.
A UPC kutatása szerint korosztálytól függetlenül az emberek 89 százaléka wifin internetezik, és csak 49 százalékuk használ vezetékes internetet. A mobilinternet az otthoni használatban is egyre népszerűbb, 28 százalék internetezik így, ugyanakkor ez a 18-29 éves korosztály körében a legnépszerűbb.
(MTI)