„A társadalomnak tudatosan bátorítania kellene a férfiakat!” – Böjte Csaba a Gránit Oroszlán Példakép Díjról

Kiből lehet ma férfi példakép, és milyen értékeket kellene képviselnie? Többek között erre kerestük a választ összeállításunkban.

Már kaphatóak a Magyar Fejlesztési Bank Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő társaság Startup Tőkeprogramjának támogatásával elindult vállalkozás által gyártott tisztítószerek.
Az új termékek egyelőre csak Magyarországon, de a tervek szerint ősztől a visegrádi négyek országaiban, azaz Magyarország mellett, a Lengyelországban, Csehországban és Szlovákiában megtalálható üzlethálózatokban is kaphatóak lesznek. A lakossági piacra történő belépéskor a termékpaletta fókuszába az univerzális mosógél és az ahhoz javasolt három különböző illatú öblítő került.
Az új mosószer egy hagyományos szektort céloz meg – de egyáltalán nem hagyományos módon (disruptive innovation).
Mind a mosószerek összetevőinek vegyi kialakításában (pl. újfajta fehérítő rendszer, egyedülálló módon környezetkímélő, azaz foszfát- és foszfonátmentes és környezetbarát összetevők), mind a megjelenés módjában (pl. egyedi design) újdonságra törekszik.
100%-ban magyar termék és vállalkozás. Az új tisztítószercsalád piacra lépését megelőző kutatás és fejlesztés, a know-how kidolgozása, valamint a gyártási folyamat is teljes egészében itthon történik – hazai munkaerővel, hazai forrású anyagi támogatással.
Nem ígér kevesebbet, minthogy a legjobb ár/érték mutatót biztosítja a vásárlóinak – természetesen úgy, hogy ezzel együtt is az egyik leghatékonyabb mosási élményt nyújtja az ÉMI-TÜV SÜD Kft. akkreditált laboratóriumának vizsgálatai alapján.
(Forrás: közlemény.)