A DK megalakulása óta a helyes úton jár

Mára a baloldali gondolkodású emberek egyetlen, érdemi támogatottsággal rendelkező közössége vagyunk.

Huszonötmilliárd forinttal olcsóbb ajánlatot tett a Közgép és az Itinera az M4-es autópálya egyik új szakaszára, mint a Mészáros Lőrinchez köthető Duna Aszfalt konzorciuma.
A Közgép és az Itinera konzorciuma 58 milliárd forintért (kilométerenként körülbelül 2 milliárdért) építené meg az M4-es autópálya egyik új szakaszát. Ezzel szemben a Mészáros Lőrinchez is köthető Duna Aszfalt 83 milliárd forintos ajánlatot tett (ez pedig 3 milliárd körüli kilométerenkénti árat jelent).
Hiába adott azonban sokkal olcsóbb ajánlatot Simicska Lajos cége és annak társa, az ár csak 50 százalékos súllyal szerepel a döntésben.