Napi sajtószemlék, heti médiaösszesítők készítése; hírek figyelése és azok eljuttatása az illetékes képviselőkhöz; médiaesemények, sajtószereplések szervezése, részvétel a lebonyolításban; médiamegjelenések figyelése, értékelése, utánkövetése; sajtóközlemények, háttéranyagok írása; képviselői reakciókhoz háttéranyagok biztosítása; a parlamenti események követése; folyamatos kapcsolattartás a sajtó képviselőivel – ilyen feladatok várnak az LMP új sajtóreferensére, akit a párt a saját honlapján közzétett hirdetésben keres. Felsőfokú végzettséget várnak el, kiváló kommunikációs készséget, valamint a párt munkájának alapos ismeretét.
Jelentkezni május 8-ig lehet, munkába állni május 16-tól kell majd.
Ez eddig nem bír nagy hírértékkel, ami viszont igen, az az, hogy a Facebookon egy újságíró furcsállotta, hogy hirdetésben keresnek munkatársat, nem pedig saját köreikből, holott biztosan lenne olyan tagja, aktivistája a pártnak, aki alkalmas a feladatra. Arról nem is beszélve, hogy ez a hirdetés akár veszélyes is lehet, mert azt sugallja, nincs bázisa a pártnak. A threadbe Schiffer András, az LMP társelnöke is bekapcsolódott, aki szerint a hirdetés inkább nyitottságot tükröz, arra belsős és külsős is jelentkezhet, kockázatot pedig bőven nyelt már le a párt az elmúlt évek során.
De döntsön inkább a Mandiner olvasója!
Jó-e az, ha egy párt hirdetésben keresi sajtós munkatársát?