Kétszáznál több reklámot vásárolt a Demokratikus Koalíció a Mahir Cityposter Kft.-től – értesült az Origo. A plakáton Gyurcsány Ferenc, a DK elnöke látható, amint a klasszikus Uncle Sam-plakáthoz hasonlóan a szemlélődőre mutat. A plakát szerint március elsején fel lehet majd hívni a volt miniszterelnököt, és bele lehet szólni a párt programjába.
Hétfőtől a Mahir Cityposter Kft. több mint kétszáz felületén jelennek meg a DK plakátai, melyeken Gyurcsány Ferenc látható, aki arra szólítja fel az embereket, hogy hívják fel március elsején, és mondják el véleményüket pártja új programjáról – írja az Origo.
A lap megkérdezte a pártot, hogy miért Simicska Lajos hirdetőcégénél hirdetnek, mire Gréczy Zsolt azt mondta, hogy „a DK - ellentétben a miniszterelnökkel - ugyanazt gondolja a világról, mint amit mond”. Ez azt jelenti, hogy egy olyan Magyarországban hisznek, ahol „nem a kapcsolatok, a párthovatartozás, vagy a rokoni szálak döntik el a megbízásokat, hanem a szabad verseny”. Gréczy szerint a Mahír adta a legjobb ajánlatot előzetes kérdésükre.
A kampány egy kicsit emlékeztet Gyurcsány Ferenc „A Nagy Párbeszéd” kampányára, amelyet még miniszterelnökként követett el: