„Arra bármikor fogadtam volna, hogy lesznek majd képek ilyen-olyan kutyulikról; egyiküket a művésznő »az én kis hálás babámnak« nevezi. Abban is biztos voltam, hogy látom majd a hölgyet virágkoronával a fején, a családtagjaival és persze efféle meg afféle pózokban. Azt viszont nem gondoltam, hogy Vajna Tímea rá lenne szorulva a bujtatott reklámközlésre. Nézzünk csak néhány, az édibédi képek közé »ejtett« bejegyzést:
»Köszönöm ezt a szuper otthoni lézeres szőrtelenítő gépet:) Philips Lumea precision plus«
»A Miss Universe Hungary táncosai is ebben a szuper színes Cango&Rinaldi ékszerekben pompáznak majd! En is nagyon imadom, fiatalos, vagány es szikrazoan csillog«
»Köszönjük az Emirates nek és a HUGO BOSS nak a padd dock jegyeket. Andy Niki Laudaval es Bernie Ecclestone al beszélget Hungaroringen«
Kíváncsi voltam, ezt a fajta üzletszerű bájolgást más celeb is műveli-e, vagy csak Vajna Tímea »önkénteskedik« ilyen profin. Ezért a vele gyakran egy képen szereplő, 148 ezres kedveltségű Sarka Kata (Hajdú Péter televíziós személyiség élete párja) Facebook-oldalát is megnéztem. És lássunk csodát, itt is előjön az Emirates légitársaság reklámja, aztán egy rejtett utalás a kiváló Puma-dresszekre és szép sorjában a többi: