Behódolt a Google Trumpnak? – eltűnt a kereső naptárából a Pride

A vállalat szerint túl sok esemény volt már a naptárban, ezért kezelhetetlenné vált. Maradtak inkább a nemzeti ünnepeknél.

L. Simon László nem ismerte pontosan a saját törvénymódosító javaslatát, ami alapján a kisvállalkozásoknak is fizetniük kell reklámadót, ha azt a Google vagy a Facebook nem fizeti be.
A kisvállalkozásoknak is fizetnie kell reklámadót akkor, ha a Facebooknál, vagy a Googlenél hirdet a médiaadó új törvénymódosító javaslata szerint, amit L. Simon László adott be. A kisvállalkozásoknak akkor nem kellene adót fizetnie, ha azt a Facebook, vagy a Google befizetné, azonban mivel nem magyarországi adóalanyok, ezért a reklámadót nem kell befizetniük. Ekkor viszont a reklámadó befizetési kötelezettsége a hirdetőt fogja terhelni.
L. Simon László az RTL Klub Híradójának először úgy nyilatkozott a törvénymódosító javaslattal kapcsolatban, hogy nem keletkezik befizetési kötelezettség a hirdető számára, ha a külföldi adóalany az adót nem fizeti ki. Ebben azonban L. Simon nem volt biztos, majd több telefon után bevallotta, hogy tévedett, és a hirdetőnek akkor kell fizetnie reklámadót. Erről azonban csak akkor nyilatkozott volna, ha az RTL Klub az eredeti riportot nem használja fel.