A beszélgetések és előadások a megváltozott kampánytechnikákról, a stratégiákról, a közösségi média felértékelődött szerepéről, a print és online média jelentőségéről és a politikai hirdetésekről szólnak majd elsősorban.
A konferencián képviselteti magát több jelentős elemzőintézet, a Nézőpont, a Political Capital és a Méltányosság is. 2014 korábban nem tapasztalt sűrűségű választási évnek számít majd, mivel három választás torlódik össze egyszerre, és segítségükkel keresik majd a választ azokra az alapkérdésekre, hogy az új magyar választási rendszer valóban egyszerűbb és átláthatóbb-e? Megváltoztatja-e az új rendszer a politikai elit státuszát és személyi összetételét.
A kampánytechnikai eszközök is hangsúlyos szerepet kapnak a rendezvényen. A világháló növekvő befolyásoló szerepe milyen hatással lesz a szavazások kimenetelét illetően? Mi lesz a hagyományos politikai, közéleti sajtóval? Ilyen és ehhez hasonló kérdéseket teszünk fel, amire a kampány és a média szakma elismert képviselői fognak választ adni.
A program:
10.00-10.15 Megnyitó: Szabó Krisztina Mária (SISZA Kommunikációs Intézet)
10.15-10.45 Vitaindító előadás
11.00 – 12.30 Kampánytrükkök - 1. szekció
Pesty László (kampányszakértő)
Bruck Gábor (kampánymenedzser)
13.00 – 14.30 Elemzők - 2. szekció
Fodor Csaba (Nézőpont Intézet)
László Róbert (Political Capital)
Novák Zoltán (Méltányosság Elemző Központ)
15.00– 16.30 Médiatartalom, újságírók - 3. szekció
Dezső András (Index)
Gerényi Gábor (Mandiner.hu)
Krakkó Ákos (HírTv)
Stumpf András (Heti válasz)
Szentesi Zöldi László (Demokrata)
Moderátor: Szabó Krisztina Mária (SISZA Kommunikációs Intézet)