A beszélgetések és előadások a megváltozott kampánytechnikákról, a stratégiákról, a közösségi média felértékelődött szerepéről, a print és online média jelentőségéről és a politikai hirdetésekről szólnak majd elsősorban.
A konferencián képviselteti magát több jelentős elemzőintézet, a Nézőpont, a Political Capital és a Méltányosság is. 2014 korábban nem tapasztalt sűrűségű választási évnek számít majd, mivel három választás torlódik össze egyszerre, és segítségükkel keresik majd a választ azokra az alapkérdésekre, hogy az új magyar választási rendszer valóban egyszerűbb és átláthatóbb-e? Megváltoztatja-e az új rendszer a politikai elit státuszát és személyi összetételét.
A kampánytechnikai eszközök is hangsúlyos szerepet kapnak a rendezvényen. A világháló növekvő befolyásoló szerepe milyen hatással lesz a szavazások kimenetelét illetően? Mi lesz a hagyományos politikai, közéleti sajtóval? Ilyen és ehhez hasonló kérdéseket teszünk fel, amire a kampány és a média szakma elismert képviselői fognak választ adni.