A lét örök tragikomédiája – megérkezett a mozikba az Arany János-film
Azt jól tudjuk az iskolából, hogy Petőfi még diákkorában vándorszínésznek állt, de Arany János hasonló, 1836-os kalandjáról nemigen esik szó.
A Microsoft legújabb kampányában Arany János és Petőfi Sándor levelezéseit felhasználva reklámozza az Office programjait. Ötletes megoldás, Nyáry Krisztián kiegészítéseivel.
A Microsoft egyik legfontosabb terméke az irodai programcsomagja, az Office, melyhez a Microsoft Magyarország új kampányt készített. A kampányban azt mutatják be, hogy miként könnyítette volna meg Petőfi Sándor és Arany János életét a programcsomag termékei. Ehhez a két költő levelezésének töredékeit használják fel, valamint dokumentumokat is csatolnak. A dokumentumokhoz Nyáry Krisztián, irodalomtörténész írt kiegészítéseket. A kiegészítésekből megtudhatjuk többek között azt, hogy a két költő Shakespeare-t fordításkor, angol-német szószedet használt, valamint azt, hogy Petőfi rendkívüli mód figyelte a pénzügyeit, és gyakran adott tanácsot Aranynak a jogdíjak témájában.
A kampány ötletesen mutatja be a két író kapcsolatát, miközben az Office termékek különböző funkcióira hívja fel a diavetítés a figyelmet. A diavetítés itt érhető el.