Így álltak be a „független” lapok Kamala Harris mögé
Az Economisttól a New York Times-on át a Rolling Stone-ig: angolszász újságok tucatjai álltak be nyíltan a demokrata jelölt mögé az amerikai elnökválasztáson.
A 444.hu után ez már a második olyan médiaszájt Magyarországon, mely már önmagában a dizájnnal is képes valami nagyon határozottat állítani önmagáról.
„Barczi »Blumi« Imre, Bellay Szilvi munkája, valamint Gazda Albert és Uj Péter okvetlenkedése alatt az Origo végre szakít az Index dizájn majmolásával (btw, érdekes, hogy ezt pont exindexesek lépik meg), és egy szerintem nagyon klassz és jól felépített, friss site-tal értelmezik újra a portált.
Sőt, azt hiszem simán lehet úgy is fogalmazni, hogy ezzel a váltással hirtelenjében felteszik a térképre az Origót. Egy saját arculatot, hangulatot adnak ennek a brandnek. Nem a T megtűrt, kicsi, kékellő szájtocskájáról beszélünk többé, ahol MTI leheletű cikkeket gyúrnak az ugróhivatkozások alá.
Nem, ez az új Origo, ami meg tudja mondani, hogy mik a fontos hírek. Mer erőteljesen kommunikálni az olvasóival. Mer a saját feje után menni. Neadjisten: szórakoztatni. (...)
A 444.hu után ez már a második olyan médiaszájt Magyarországon, mely már önmagában a dizájnnal is képes valami nagyon határozottat állítani önmagáról. A 444.hu dizájnját az én szememben csak annyival előzi meg az új Origo, hogy egy jóval komplexebb és nagyobb tartalmi struktúrát kellett újracsomagolniuk, mint Etelééknek a 444 esetében.”