Évről évre egyre ismertebbé tesszük a teljesítmény elismerésének kultúráját
Gratulálok a Highlights of Hungary idei díjazottainak!
Az Európai Unió különdíját kapta a hegyvidéki önkormányzat kutyapiszok elleni kampánya.
A „Lépjünk, hogy ne lépjünk bele” elnevezésű kampánnyal a kutyapiszokkal kapcsolatos kutyatartói hozzáállást szerették volna megváltoztatni, ezért a zacskóosztás mellett a XII. kerület több pontján „kutya-WC” feliratú ajtókat állítottak ki, ezzel is jelezve, hogy a közterület a kutya illemhelye, tisztán tartása pedig a tulajdonos felelőssége. Az akció végén mintegy száz egyedi gyűjtőedényt helyeztek ki – tájékoztatta Váczi János alpolgármester csütörtökön az MTI-t.
Az alpolgármester a blogján részletezte, hogy a hegyvidéki kampány tizenhat ország pályázatával versengett, végül öt kategóriában összesen 26 pályaművet válogatott a döntőbe a reklámügynökségi szakértőkből és európai parlamenti képviselőkből álló zsűri. Olyan társadalmi célú reklámkampányokkal együtt nyert az önkormányzat, mint például az Európai Bizottság és a Barcelona labdarúgó csapatának közös programja, melyben a sztárfocisták személyes részvételükkel próbálták meggyőzni szurkolóikat a dohányzás ártalmairól. Nyert a menekültekkel kapcsolatos ENSZ-kampány is, amelynek arca Angelina Jolie volt – tette hozzá az alpolgármester, megjegyezve: a kerületi kampány töredékébe került az említett sok százmilliós, világsztárokat felvonultató kommunikációs programoknak.