Magyar kampányt díjazott az EU

2013. június 13. 10:45

Az Európai Unió különdíját kapta a hegyvidéki önkormányzat kutyapiszok elleni kampánya.

2013. június 13. 10:45

A „Lépjünk, hogy ne lépjünk bele” elnevezésű kampánnyal a kutyapiszokkal kapcsolatos kutyatartói hozzáállást szerették volna megváltoztatni, ezért a zacskóosztás mellett a XII. kerület több pontján „kutya-WC” feliratú ajtókat állítottak ki, ezzel is jelezve, hogy a közterület a kutya illemhelye, tisztán tartása pedig a tulajdonos felelőssége. Az akció végén mintegy száz egyedi gyűjtőedényt helyeztek ki – tájékoztatta Váczi János alpolgármester csütörtökön az MTI-t.

Az alpolgármester a blogján részletezte, hogy a hegyvidéki kampány tizenhat ország pályázatával versengett, végül öt kategóriában összesen 26 pályaművet válogatott a döntőbe a reklámügynökségi szakértőkből és európai parlamenti képviselőkből álló zsűri. Olyan társadalmi célú reklámkampányokkal együtt nyert az önkormányzat, mint például az Európai Bizottság és a Barcelona labdarúgó csapatának közös programja, melyben a sztárfocisták személyes részvételükkel próbálták meggyőzni szurkolóikat a dohányzás ártalmairól. Nyert a menekültekkel kapcsolatos ENSZ-kampány is, amelynek arca Angelina Jolie volt – tette hozzá az alpolgármester, megjegyezve: a kerületi kampány töredékébe került az említett sok százmilliós, világsztárokat felvonultató kommunikációs programoknak.

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!