Lejtőre került Magyar Péter
A baloldal új üdvöskéje kudarcot kudarcra halmoz az elmúlt napokban.
A jövőben is szerepel talkshow az M1 képernyőjén – tájékoztatta hétfőn az MTI-t a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA), amely közleményében találgatásnak nevezett minden sajtóinformációt a DTK Show jövőjével kapcsolatban, így a műsor megszűnését is.
Lencsó Rita, az MTVA sajtófőnöke közölte: a DTK Show-t az MTVA hozta létre a közmédiában, vagyis nem magánszemély, producer, műsorvezető tulajdona, hanem az MTVA a kizárólagos jogtulajdonosa. A produkciót az MTVA az MTV Zrt. megrendelésére gyártotta saját munkatársaival, köztük a műsorvezetővel, aki az MTVA alkalmazottjaként látta el feladatát. Ebből következően nem neki, hanem a produkciónak volt és van stábja, szemben a külső gyártású műsorokkal – közölte.
A közleményben az is szerepel, hogy a Maradj talpon! című produkció nem tűnik el a közmédia kínálatából, azzal együtt, hogy a közmédia más vetélkedőt is műsorára tűz a jövőben, erről azonban később nyújt tájékoztatás az MTVA. A közeljövőben Gundel Takács Gábor, aki az MTVA egyik legnépszerűbb, többször díjazott műsorvezetője, a sportközvetítések, illetve A Dal 2013 Eurovíziós Dalválasztó Show műsorvezetőjeként lép a kamerák el. A Magyarország, szeretlek! című produkció is folytatódik az M1 csatornán – áll a közleményben.
Az MTVA sajtófőnöke beszámolt a közmédia sikereiről is, amelyek a 2012 nyarán meghirdetett közösségi médiává alakulást követték, és amelyeket szerinte a médiapiac egyes szereplői kisebbítenének. Ezért szaporodtak meg azok a támadások, valótlan híresztelések, kevésbé jelentős változások jelentőségének felnagyítása, miként az az utóbbi napokban is történt – olvasható a kommünikében. A sikerekről Lencsó Rita azt írta: a közmédia az elmúlt évben piacvezetővé vált a sport, a kultúra, a magyar komoly- és könnyűzene, és – az év utolsó időszakában – a magyar filmek területén is. A közmédia az okostelefonok platformján is jelen van, az október végén indult Híradó alkalmazást már 60 ezren töltötték le és – Skoff Elza rádióbemondó nevével fémjelezve – önálló médiablogot is indított a közmédia – tette hozzá.
„Időről időre - miként nyáron, az olimpia idején, vagy a karácsony-szilveszteri időszakban - a közmédia volt a legjelentősebben látogatott médiaplatform. Ugyanez mondható el szinte minden hétvégéről, amikor is a közmédia vonzza a legtöbb nézőt, hallgatót, televíziós hírműsorai együttes elérése e napokon meghaladja a 2 milliót” – fűzte hozzá az MTVA sajtófőnöke.