Simán elcsalja a választást a Fidesz, ha csak picivel nyerünk

Nem sok hiteles ember maradt az ellenzéki pártokban, de engedjen meg annyit, hogy azt mondjam, talán én közéjük tartozom.

Az MTVA 2012. decemberi meghívásos online sales house tenderén a Gmedia Sales House került ki győztesen, így 2013-ban és 2014-ben többek között a hirado.hu, a közmédia videótár, a radio.hu, a dunatv.hu és a telesport.hu hirdetéseinek értékesítését látja el.
Papp László, a Gmedia ügyvezetőjének közölte: „Az MTVA webes- és mobiltelefonos reklámfelületeinek értékesíthetőségében erős potenciált érzünk, mert sok olyan eredeti- és exkluzív tartalommal rendelkezik, mint a Forma 1, téli olimpiai játékok, foci VB mely megkerülhetetlenné teszi. A Gmedia-nak régi terve volt a hírcsomag fejlesztése, a közmédia online portfólióját zászlóshajójaként kívánja kezelni.” A cikk a Gemius Ipsos Traffic adatai alapján azt is tudatja, hogy az MTVA online felületeit naponta több mint 170 ezer egyedi látogató olvassa, akik több mint 500 ezer oldalletöltést generálnak, míg a havi oldalletöltés meghaladja a 14 milliót.
A Gmedia 2008 óta működő független sales house, az elmúlt években többek között az Est.hu, Met.hu, az SG.hu, a Sziget.hu, és az Akadémiai Kiadó online felületeit értékesítette.