A Gmedia Sales House nyerte az MTVA online felületeit

2013. január 10. 12:23

Az MTVA 2012. decemberi meghívásos online sales house tenderén a Gmedia Sales House került ki győztesen, így 2013-ban és 2014-ben többek között a hirado.hu, a közmédia videótár, a radio.hu, a dunatv.hu és a telesport.hu hirdetéseinek értékesítését látja el.

2013. január 10. 12:23

Papp László, a Gmedia ügyvezetőjének közölte: „Az MTVA webes- és mobiltelefonos reklámfelületeinek értékesíthetőségében erős potenciált érzünk, mert sok olyan eredeti- és exkluzív tartalommal rendelkezik, mint a Forma 1, téli olimpiai játékok, foci VB mely megkerülhetetlenné teszi. A Gmedia-nak régi terve volt a hírcsomag fejlesztése, a közmédia online portfólióját zászlóshajójaként kívánja kezelni.” A cikk a Gemius Ipsos Traffic adatai alapján azt is tudatja, hogy az MTVA online felületeit naponta több mint 170 ezer egyedi látogató olvassa, akik több mint 500 ezer oldalletöltést generálnak, míg a havi oldalletöltés meghaladja a 14 milliót.

A Gmedia 2008 óta működő független sales house, az elmúlt években többek között az Est.hu, Met.hu, az SG.hu, a Sziget.hu, és az Akadémiai Kiadó online felületeit értékesítette.

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!