Szabó Gabriella, Vajda Attila és a többiek: tolonganak az olimpiai bajnokok a kajak-kenu szövetségi kapitányi posztokért
A közelmúlt legendái mellett külföldön bizonyított nagynevű szakember is beadta nyilvános pályázatát, ezekből szemezgettünk.
A DDB digitális és innovatív kategóriában is tarolt, a shortlistek között pedig összesen hét magyar díjazott született az idei Golden Drumon. A korábban a legesélyesebbnek tartott Ogilvy & Mather Mattelnek készített munkáit kizárták.
Jelentős sikert ért el a hazai DDB a Golden Drum reklámfesztiválon a Magyar Telekomnak készített, Rajongói Szív kampánnyal: digitális kategóriában Arany Dobot, innovatív kategóriákban pedig kategóriagyőzelmet arattak, vagyis elvihették a grand prix-t, és egy Arany Dobot is – számolt be a Kreatív. A shortlistek közül a Café Communications az Avonnak készített, Nevem Szabó Kinga kampánnyal és a Szállásajánlat címűt, TASZ-nak készített filmmel ért el helyezést. A Cluso Facebook-ízű gyümölcslé című munkája digitális kategóriában jutott döntőbe, a DDB kirakati fejlesztése, a Tweetpositive pedig a kültéri megoldások és a digitális kampányok közül került a legjobbak közé. Szintén díjazták a rövidlistások között a Hps Milkának kitalált Kurzortalálkozó című munkáját, valamint az Ogilvy UPC Business részére készített Irodai játékok című alkotását.
A Kreatív arról is beszámolt: a korábban a legesélyesebbnek ítélt Ogilvy & Mather Mattelnek készített munkáit kizárták. A Golden Drum sajtóanyagában szereplő indoklás szerint a zsűri egy írásbeli állásfoglalást kapott az Arany Penge szervezőitől, ami arról szólt: az említett kampány a magyar reklámversenyen scamgyanúba keveredett. Benesch Ferenc, az Ogilvy kreatívigazgatója a portálnak elmondta: hivatalos levélben fordulnak a Golden Drum szervezőihez, hiszen nincs olyan szabály, ami ellen vétettek volna.
Péntek este a Golden Drumon az integrált, többcsatornás kampányoknak járó díjakat adják át, itt azonban nem volt magyar nevezés.