Befuccsolt Brüsszel ármánya: lesöpörte az asztalról Orbán szövetségese a legújabb őrült ötletet
December 16-án folytatódnak a tárgyalások.
A szlovákiai Piano Media, az internetes fizetőfal kizárólagos szolgáltatója eddigi tizenegy partnere mellé újabb négy médiummal kötött szerződést. A szolgáltató célja, hogy előfizetőik egyre több tartalomhoz férjenek hozzá, valamint hogy az egyre bővülő tartalom új előfizetőket vonzzon.
A négy új partnernek köszönhetően újabb exkluzív tartalmak, újságcikkek, televíziós műsorok, sajtófotó galériák és új, hirdetésmentes weboldalak is bekerültek a fizetőfal mögé. A Piano Media szerint a bővülő tartalomszolgáltatás új fogyasztói csoportokat hozhat előfizetői körükbe. A szolgáltató cég partnereit azzal biztatta még februárban, a legutóbbi bővítésnél, hogy „remek visszajelzés a kétmillióval több szlovákiai internetfelhasználó, valamint elégedett a befektetések megtérülésével is”. A Piano Media állításait semmilyen bevételi vagy előfizetői statisztikával nem tudta igazolni.
A négy új partner tartalmai csak Szlovákiában kerülnek az előfizetésbe, Lengyelországban és Szlovéniában nem, bár ettől az évtől kezdve mindkét országban a Piano Media üzemelteti az internetes fizetőfalat.
A cég nem csupán a tartalmak bővítésével kíván több előfizetőt szerezni, de egyre több európai országban, és akár a tengeren túl is terjeszkedne.