Este olyan történik Szoboszlai Dominikkel, ami rég nem – és ennek minden magyar tiszta szívből örülhet
Spanyolországba utazik a Liverpool csapata.
Enyhén nőies lesz az RTL II, amely hosszú távon a piacvezető mögötti második helyet szerezheti meg a nézettségi listán a cég szakemberei szerint. A TV2 új csatornája emögött a 3-4. helyre pályázik, és a fiatal, városias csoportot kívánja megnyerni.
Nem egy „sima kábel” csatorna lesz az RTL II, nem ismétlő/preview csatorna, és nem is műsorok márkakiterjesztéseivel rakják tele – ígérte Kolosi Péter programigazgató az új csatorna hétfői sajtótájékoztatóján. Kolosi ezzel szemben elárulta: rengeteg saját gyártású műsor lesz. Ezek közé tartozik a jövő januárban induló Szombat esti láz, a csatornával egyszerre rajtoló I love Gjoni, illetve az RTL Klubról érkező műsorok, a vasárnap esti Heti hetes és a hétfőn és csütörtökön sugárzott Legyen ön is milliomos. Az egész estés filmek leginkább a péntek estére lesznek majd jellemzőek. A Médiapiac beszámolója szerint az RTL II-re költözik az nyolcperces késő esti híradó, amely az RTL II-n félórás műsoridőt és fix kezdési időpontot kap. Ez utóbbi Kolosi szerint a „szofisztikáltabb közönség” igényeit hivatott kielégíteni.
A csatorna indulásának költségei meghaladják az egymilliárd forintot, de mint azt Pap Gitka, a kábelportfólió vezetője elmondta, az RTL elbírja ezt a terhet, és mivel arra számítanak, hogy a csatorna hosszabb távon a második legerősebb lesz a piacon, kiadásaik megtérülhetnek.
Vidus Gabriella, az r-time ügyvezetője, az RTL Klub kereskedelmi igazgatója kiemelte: nem női csatorna az RTL II, de erősebb női affinitása lesz, s ezzel egészítik ki a portfólión belül a Film+ férfiasabb profilját, illetve a Cool általános jellegét. Mint elmondta: az RTL II-re már most több megrendelés érkezett, mint várták. Ami a terjesztő cégekkel való megállapodást illeti: a T-Home-al már igen, a Digivel viszont még nem sikerült megegyezniük.
A portál korábban a TV2 új csatornája, a Super TV2 indulása kapcsán azt írta: sok pénzt fektetnek majd be az egyes műsorokba, emellett pedig levágják a fölöslegesnek ítélt programelemeket. A november 2-án rajtoló adótól a tulajdonosok gyors, 2-3 éves kiépülést várnak. A vezérigazgató szerint azért lesz hiánypótló, mert azt a fiatal, városias, fizetőképes célcsoportot vonzhatja, amelyet a TV2 általános szórakoztató tévévé nőve átengedett a tematikusoknak. Simon Zsolt szerint 3 év múlva, az analóg lekapcsolást követően a csoport össznézettsége 20 százalék fölé fog nőni, és a SuperTV2 megszerzi a 3-4. pozíciót.