Vidus Gabriella, az r-time ügyvezetője, az RTL Klub kereskedelmi igazgatója kiemelte: nem női csatorna az RTL II, de erősebb női affinitása lesz, s ezzel egészítik ki a portfólión belül a Film+ férfiasabb profilját, illetve a Cool általános jellegét. Mint elmondta: az RTL II-re már most több megrendelés érkezett, mint várták. Ami a terjesztő cégekkel való megállapodást illeti: a T-Home-al már igen, a Digivel viszont még nem sikerült megegyezniük.
A portál korábban a TV2 új csatornája, a Super TV2 indulása kapcsán azt írta: sok pénzt fektetnek majd be az egyes műsorokba, emellett pedig levágják a fölöslegesnek ítélt programelemeket. A november 2-án rajtoló adótól a tulajdonosok gyors, 2-3 éves kiépülést várnak. A vezérigazgató szerint azért lesz hiánypótló, mert azt a fiatal, városias, fizetőképes célcsoportot vonzhatja, amelyet a TV2 általános szórakoztató tévévé nőve átengedett a tematikusoknak. Simon Zsolt szerint 3 év múlva, az analóg lekapcsolást követően a csoport össznézettsége 20 százalék fölé fog nőni, és a SuperTV2 megszerzi a 3-4. pozíciót.