Eladó az a lakás, amelyet titkos rajongójától kapott a híres magyar színésznő
A neves gyáros, Zsolnay Vilmos fiával élt itt az ünnepelt díva.
Megszületett az EU-konform, fogyasztóbarát és a versenytársat tiszteletben tartó összehasonlító reklám első példánya.
„És megszületett az EU-konform, fogyasztóbarát és a versenytársat tiszteletben tartó összehasonlító reklám első példánya is: nem előlegezném meg a bíróság döntését, de a Saballo gyakorlata (ugyanannyi, ugyanolyan hatóanyag, ennyivel alacsonyabb piaci átlagáron) elég nehezen megfoghatónak tűnik. Touché! És mit tesz erre az ellenfél – azon túl persze, hogy belengeti a nálunk szinte kötelező jogi út-vonalat? Igen, megpróbál a márkanév erejére, az általa sugárzott bizalomra építeni! Mindezt viszonylag gyorsan és költséghatékonyan: a régi reklámfilm kapott új hangsávot. Immár ezt mondja a Kopaszi-gát vizslája: »Lehet, hogy nem szedi a Prostamolját? Á, észbe kapott!« Majd a narrátor: »A Prostamol Uno Magyarország egyik legnépszerűbb prosztata gyógyszere. Sikerét sokan irigylik, talán nem véletlenül. Válassza azt a prosztatagyógyszert, amelyik már bizonyított!« (Ha nagyon kötözködni akarnék, megemlíthetném, hogy az új szöveg már majdnem sérti a trónkövetelő jó hírnevét, de az erős reakció betudható a szokatlan helyzetből adódó hirtelen felindulásnak, Tisztelt Bíróság.)
Végre valaki arra használja a márkanevet, amire való. Ha már évekig építgette, most mer építeni a fogyasztói lojalitására. Nagyon kíváncsi leszek az eredményekre, mind a piacrészesedések alakulása, mind a jogi út tekintetében, de ha ehhez az irányhoz tartják magukat a hazai marketingesek, akkor mindenképpen egy érdekes új korszaknak nézünk elébe.”