En garde!

2012. augusztus 21. 14:21

Megszületett az EU-konform, fogyasztóbarát és a versenytársat tiszteletben tartó összehasonlító reklám első példánya.

2012. augusztus 21. 14:21
Csillag Zoltán

„És megszületett az EU-konform, fogyasztóbarát és a versenytársat tiszteletben tartó összehasonlító reklám első példánya is: nem előlegezném meg a bíróság döntését, de a Saballo gyakorlata (ugyanannyi, ugyanolyan hatóanyag, ennyivel alacsonyabb piaci átlagáron) elég nehezen megfoghatónak tűnik. Touché! És mit tesz erre az ellenfél – azon túl persze, hogy belengeti a nálunk szinte kötelező jogi út-vonalat? Igen, megpróbál a márkanév erejére, az általa sugárzott bizalomra építeni! Mindezt viszonylag gyorsan és költséghatékonyan: a régi reklámfilm kapott új hangsávot. Immár ezt mondja a Kopaszi-gát vizslája: »Lehet, hogy nem szedi a Prostamolját? Á, észbe kapott!« Majd a narrátor: »A Prostamol Uno Magyarország egyik legnépszerűbb prosztata gyógyszere. Sikerét sokan irigylik, talán nem véletlenül. Válassza azt a prosztatagyógyszert, amelyik már bizonyított!« (Ha nagyon kötözködni akarnék, megemlíthetném, hogy az új szöveg már majdnem sérti a trónkövetelő jó hírnevét, de az erős reakció betudható a szokatlan helyzetből adódó hirtelen felindulásnak, Tisztelt Bíróság.)

Végre valaki arra használja a márkanevet, amire való. Ha már évekig építgette, most mer építeni a fogyasztói lojalitására. Nagyon kíváncsi leszek az eredményekre, mind a piacrészesedések alakulása, mind a jogi út tekintetében, de ha ehhez az irányhoz tartják magukat a hazai marketingesek, akkor mindenképpen egy érdekes új korszaknak nézünk elébe.”

Összesen 1 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
orion
2012. augusztus 21. 20:31
Vagy egy cég, csak első látásra nem tűnik fel, vagy megéri nyomni a reklámot addig, míg a bíróság el nem tiltja őket. "Sikerét sokan irigylik, talán nem véletlenül. Válassza azt a prosztatagyógyszert, amelyik már bizonyított!« (Ha nagyon kötözködni akarnék, megemlíthetném, hogy az új szöveg már majdnem sérti a trónkövetelő jó hírnevét, " Szerintem nem, mert nem nevezik meg, szemben a durván alázó másik reklámmal. (mellékesen azok a pasik, akik a forgóajtón jönnek kifelé, jobb ha nem szednek semmit, ennyi nyomi már kontraproduktív! :Đ)
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!