Este olyan történik Szoboszlai Dominikkel, ami rég nem – és ennek minden magyar tiszta szívből örülhet
Spanyolországba utazik a Liverpool csapata.
Januárjában 1,677 millióra nőtt a digitális televíziózásra előfizetők száma, az analóg kábeltelevíziós szolgáltatásra előfizetők aránya folyamatosan csökken – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kedden.
A legnagyobb magyarországi műsorterjesztők hálózatában 2012 januárjában 1,677 millióra nőtt a digitális televíziózásra előfizetők száma – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kedden. A gyorsjelentés tizenkét magyarországi műsorterjesztő önkéntes adatszolgáltatásán alapul és az előfizetéses televíziós szolgáltatások piacának mintegy 88 százalékát fedi le. A megközelítőleg 4 millió magyarországi háztartásban több mint 3,2 millió előfizetéses televíziós szolgáltatást vesznek igénybe. A fennmaradó közel 800 ezer háztartásban a tető- vagy szobaantennával szabadon fogható analóg és digitális földfelszíni sugárzású műsorokat vagy ingyenesen elérhető műholdas adásokat néznek.
A gyorsjelentésben szereplő 12 szolgáltató január végén 2,836 millió előfizetést tartott nyilván, a szolgáltatók előfizetőinek 59,1 százaléka vett igénybe digitális szolgáltatásokat az egy hónappal korábbi 58,3 százalékhoz képest. A digitális előfizetéseken belül januárban 690 ezerről 701 ezerre nőtt a kábeltelevízióra vagy IPTV-re előfizetők száma. A műholdas szolgáltatást 923 ezren vették igénybe, a MinDig TV Extra szolgáltatásnak pedig közel 53 ezer előfizetője volt a hónap végén.
A vizsgált hónapban, a gyorsjelentésben szereplő szolgáltatók adatai szerint, 24,3 százalékról 24,7 százalékra nőtt a digitális kábeltévére vagy IPTV-re előfizetők aránya. A vezeték nélküli előfizetések részesedése tovább emelkedett, januárban 34,4 százalékon állt. Az analóg kábeltelevíziós szolgáltatásra előfizetők aránya folyamatosan csökken, ez az érték egy hónappal korábban 41,7 százalék, most 40,9 százalék volt.
A teljes becsült piacra vonatkozóan és valamennyi technológiát figyelembe véve a UPC a piacvezető, piaci részesedése 25,9 százalék, a második a DIGI, amelynek piaci részesedése 23 százalék, a harmadik a Magyar Telekom, piaci részesedése a vizsgált hónapban 22,6 százalék volt.