Nehezen kivédhető, súlyos gond előtt állunk – Magyarország kétharmadát érinti

Az évek óta húzódó súlyos csapadékhiány következtében Európa jelentős része, így hazánk mezőgazdasága is óriási nehézségekkel küzd.

Letisztultabb arculattal, vagyis új logóval, egységes és modernebb képi világgal, illetve új műsorokkal is jelentkezik a Viva televízió április 2-ától. A vibráló színeket letisztultabb formák és egy modern, a fiatalokhoz közelebb álló képi világ váltja fel.
Letisztultabb arculattal, vagyis új logóval, egységes és modernebb képi világgal, illetve új műsorokkal is jelentkezik a Viva televízió április 2-ától. A délutánonként futó Interaktívban eddig nem látott műsorvezetők és egy friss koncepció is megjelenik. A sorozatok mezőnyében is bővülés várható: hamarosan indul a Popland című 70 részes latin-amerikai széria, a a RandomMarci, a Viva saját gyártású tinirealityje pedig alig néhány hete fut.
Az önmagát továbbra is zeneiként definiáló csatorna számára ugyanakkor továbbra is kiemelten fontosak lesznek a zenei tartalmak: az Út a csúcsra című műsorban egy-egy népszerű előadó pályáját mutatják be, míg a VIVA karaoke-val ismert számok karaoke-verziójával melegíthetnek a nézők az esti bulira péntekenként – írja a Trendmagazin.
„Arra is szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy a jelenlegi magyar popzenében sok olyan trend van, amelyek eddig nem feltétlenül tudtak képernyőre kerülni. Törzsközönségünk igényeinek szem előtt tartásával szeretnénk ezeknek az áramlatoknak is helyet adni zenei kínálatunkban” – mondta Lakinger József a tartalmi újításokkal kapcsolatban. A Viacom marketingvezetője a megújuló arculatról azt közölte, az „a geometrikus elemeket és formákat helyezi középpontba, így követve a legújabb nemzetközi trendeket”. Hozzátette: „a vibráló színeket letisztultabb formák és egy modern, a fiatalokhoz közelebb álló képi világ váltja fel”.