Tahónak nevezték a Fidesz-szavazókat Magyar Péter testvérének csatornáján (VIDEÓ)
A Szabadsajtó Klub című műsorban viccelődtek az ellenzéki újságírók az október 23-i kormánypárti megemlékezésen résztvevőkön.
Letisztultabb arculattal, vagyis új logóval, egységes és modernebb képi világgal, illetve új műsorokkal is jelentkezik a Viva televízió április 2-ától. A vibráló színeket letisztultabb formák és egy modern, a fiatalokhoz közelebb álló képi világ váltja fel.
Letisztultabb arculattal, vagyis új logóval, egységes és modernebb képi világgal, illetve új műsorokkal is jelentkezik a Viva televízió április 2-ától. A délutánonként futó Interaktívban eddig nem látott műsorvezetők és egy friss koncepció is megjelenik. A sorozatok mezőnyében is bővülés várható: hamarosan indul a Popland című 70 részes latin-amerikai széria, a a RandomMarci, a Viva saját gyártású tinirealityje pedig alig néhány hete fut.
Az önmagát továbbra is zeneiként definiáló csatorna számára ugyanakkor továbbra is kiemelten fontosak lesznek a zenei tartalmak: az Út a csúcsra című műsorban egy-egy népszerű előadó pályáját mutatják be, míg a VIVA karaoke-val ismert számok karaoke-verziójával melegíthetnek a nézők az esti bulira péntekenként – írja a Trendmagazin.
„Arra is szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy a jelenlegi magyar popzenében sok olyan trend van, amelyek eddig nem feltétlenül tudtak képernyőre kerülni. Törzsközönségünk igényeinek szem előtt tartásával szeretnénk ezeknek az áramlatoknak is helyet adni zenei kínálatunkban” – mondta Lakinger József a tartalmi újításokkal kapcsolatban. A Viacom marketingvezetője a megújuló arculatról azt közölte, az „a geometrikus elemeket és formákat helyezi középpontba, így követve a legújabb nemzetközi trendeket”. Hozzátette: „a vibráló színeket letisztultabb formák és egy modern, a fiatalokhoz közelebb álló képi világ váltja fel”.