Döbbenetes javaslattal állt elő a Bloomberg: újabb módszerrel vennének el támogatásokat Magyarországtól
A hírügynökség ötlete komoly változásokat idézhetne elő.
A MÁV cégeinek többsége bukik a szárnyvonalak megszüntetésén. A MÁV-Startot a 2011-es költségtérítése kifizetésének részleges előrehozásával tartanák életben.
A MÁV jóváhagyásra váró üzleti terveiből szakmai vélemények szerint kiderül, hogy a cégcsoport az idén összességében 2-3 milliárd forint eredményt írhat majd a szárnyvonalak számlájára. Ha valóban így lesz, a rendkívül szerény, a MÁV szintjén csak pozitív nullszaldónak tekinthető többletet a cégcsoport a MÁV-Start Zrt-nek köszönheti majd. A személyszállító társaság ugyanis a várakozások szerint az idén hozzávetőleg hatmilliárd forinttal javíthat eredményein. Elsősorban azért, mert szerelvényeit a korábbinál kevesebb vasútvonalon kell közlekedtetnie.