Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
Jelezném, hogy most még mindig 500+ aktív eset van, nem 13...
„Picit érdekesnek gondolom, hogy pár hónapja, amikor 13, azaz tizenhárom regisztrált aktív eset volt Magyarországon, s kihirdették a vészhelyzetet a média által gerjesztett pánikhangulatot megkajáló, s élvező prolik által a kormányzat(ok)ra nehezedő politikai nyomásnak köszönhetően, akkor a mi drága celebjeink, köztük az énekesek is - tisztelet a kivételnek- szinte egytől egyig felültek a #maradjotthon/#döntsükbeagazdaságot-vonatra. Ettől remélve plusz lájkokat, illetve, hogy az érdeklődés horizontján maradnak legalább...
Sorra jelentek meg medence partjáról, az x ezer nm-es birtokokról stb... a bejegyzések, a vlogok, hogy maragggyotthon prolikám a 35nm es panelban, mert az menő! Ez még akkoriban volt, amikor a reálitás talaján maradtakat,– pl. engem is- napi szinten gyilkosoztak le, mondván, hogy nem veszem elég komolyan ezt a vírust...
A médiának köszönhetően – aminek például a most legnagyobb szájú Majka is a zászlóvívője volt – emberek tizezrei váltak egyik napról a másikra munkanélkülivé, kerültek az utcára... Nem láttam azóta sajnálkozó posztokat az elmúlt hónapokban emiatt. Elnézést kérést meg végképp nem... Most, hogy már a hős celebjeink is kezdik érezni a pénztárcájukon a dolgot, így már nem is annyira veszélyes ez a vírus? Roppant érdekes, hogy mostmár kezd nem izleni az amit megfőztek?!
Jelezném, hogy most még mindig 500+ aktív eset van, nem 13... Tessék sokkal jobban rettegni! S most némi iróniával én mondom nektek: Meg akarjátok gyilkolni a rajongóitokat a koncertekkel?!!!!!! 4!44 Szerintem #maradjatokotthon és legfőképpen csöndben!”