Hölgyválasz
Legyen nyilvános, hogy a jelenlegi legnagyobb ellenzéki párt vezetője hogyan gondolkodik az olyan kérdésekről, mint a nők szerepe, a nemek közötti egyenlőség vagy a család.
Beszéljünk a fogyasztásról.
„Isten látja lelkem én nem akartam Norbi ügyben posztolni, mert olyan releváns mondásom nem volt, de az előbb szembe jött velem egy hirdetés, ami asszondja:
»Nekünk fontosak a nők, úgyhogy küld a Norbi szót el sms-ben és ajándékot kapsz.«
Úgyhogy egy kicsit beszéljünk a fogyasztásról, mármint nem az Updateről, bár nyilván a fogyasztás is egy fogyasztás, azaz üzlet. Arról beszéljünk, hogy amikor a Coca-Cola kiposztolja, hogy nekünk mindegy milyen vagy kövér meg karcsú kólás üvegekkel, akkor tényleg így leolvad az arcom.
Mert hát persze, hogy mindegy a Coca-Colának, hogy milyen vagy, vagyis statisztikailag az a jó nekik, ha jó kövér vagy, mert akkor jó eséllyel az ő kis pénztárcájuk is jó kövér lesz. Ugyanis a Coca-Cola az egyik legparább cég a klímaváltozás és a hulladéktermelés szempontjából, és úgy fogyasztja az ivóvizünket, mint Karcsi bácsi az Unikumokat a Tisza-presszóban itt a Baross utcában. Mindemellett pedig ennek az undorító cégnek a legismertebb terméke úgy hizlal mint 10 disznótoros.
Nyilván van probléma azzal, hogy a modern testkép kultúra azt üzeni, hogy az a jó ember aki vékony. De azzal is van probléma, ha a nagy cégek akik felelnek az elhízásért azt mondják, nincs gond az elhízással, és feministának állítják be magukat, miközben valójában csak a lelkeden keresztül próbálnak felhizlalni és megvenni. Kicsit úgy mint a disznókat a vágóhíd előtt. Csak itt szerencsére csupán a pénztárcádat, vágják meg, meg persze a bolygónkat.
Van gond az elhízással. Azzal nincs gond, ha valakin van 10 kiló felesleg, azzal van gond, hogy évről-évre a fejlett világ lakosságának egyre nagyobb része hízik el, és nem a jólét miatt hízik el, hanem azért, mert a nagy cégek szarral etetnek minket. Pont azok híznak el, akik nem tudják megvenni a jó minőségű élelmiszert. Olyan olcsó alapanyagokból rakják össze a termékeiket, amik iszonyatosan károsak az emberre.
De persze jönnek az ilyen türhő parasztok mint Norbi, és nem azoknak esnek nekik akik ezt előállítják, hanem a szerencsétlen kismamáknak, akiket a fogyasztói társadalom így is szarrá sokkol, hogy van rajtuk 5 kiló súlyfelesleg, és rossz és haszontalan emberek ettől. És nyilván azért neki esik Norbika a valós mérgező cégekkel szemben, mert ők az Update és a többi fogyasztóipari cég célcsoportja, a Coca-Cola meg pont király Norbinak, mert legyártja az ügyfeleket.
Bónuszként pedig miközben elhízunk ettől a sok szartól, aközben iszonyatos mértékben éljük fel a bolygónk erőforrásait, a vizünket, termeljük a szemetet, és pörgetjük a fogyasztásunkkal az az ipart, ami előállítja a globális klímakatasztrófát.
De nyilván ha küldesz egy SMS-t a Norbi szóval kaphatsz egy ajándékot, amire semmi szükséged, ellenben nem lesz jobb a testednek, nem lett jobb a nők jogainak, és még a teljesen fölösleges termék megtermelésével egy kicsit még rosszabb lesz a bolygónak.”