„Piaci környezetben egy új márka felépítése mindenekelőtt időt igényel a gondos előkészítő munkához, majd újabb időt a fogyasztó meggyőzéséhez, hogy régi szokásainak rabságából kilépjen. A nagyobb komfort, a jobb strapabírás, a divatosabb kivitel vagy a kedvezőbb ár hatásos érv szokott lenni. A versenyben. Feltéve persze, hogy van verseny. Csakhogy a 2Rule-lal sem a márka-, sem a klubtulajdonosok nem akartak benevezni a mezek csatájába. Mindenki csak nyerni akart. Hogy a nyerészkedésről e helyütt szót se ejtsünk.
A magyar könnyűipar felvirágoztatását szavakban célul tűző Magyar Sportmárka Zrt. nem vacakolt a bizalomépítés eszközeivel. Sem akkor, amikor az alapanyagokat, sem akkor, amikor a gyártókat választotta ki. Az előbbiek ugyanis – mint kiderült – Törökországból és Kínából származnak, az utóbbiak pedig hetven százalékban ugyancsak külföldiek.
Akkor mi a magyar? Maga a történet. Amely akár dicsérhetné is a magyar éleslátást, kreativitást és bátorságot is, mai formájában mégis inkább az erőpolitikáról, a bennfentességről és a korlátozott igazmondásról szól. Ami jókora hendikep annak az üzleti vállalkozásnak, amely külföldön is vásárlóra szeretne találni.
Hogy a politika piacot teremt, az nem csak helyénvaló, de dicséretes. A baj leginkább azzal van, ha a reménybeli hasznot is ő maga szeretné leszedni.”