A 2Rule-ról

2018. július 27. 14:22

Csakhogy a 2Rule-lal sem a márka-, sem a klubtulajdonosok nem akartak benevezni a mezek csatájába. Mindenki csak nyerni akart. Hogy a nyerészkedésről e helyütt szót se ejtsünk.

2018. július 27. 14:22
Borókai Gábor
Válasz.hu
„Piaci környezetben egy új márka felépítése mindenekelőtt időt igényel a gondos előkészítő munkához, majd újabb időt a fogyasztó meggyőzéséhez, hogy régi szokásainak rabságából kilépjen. A nagyobb komfort, a jobb strapabírás, a divatosabb kivitel vagy a kedvezőbb ár hatásos érv szokott lenni. A versenyben. Feltéve persze, hogy van verseny. Csakhogy a 2Rule-lal sem a márka-, sem a klubtulajdonosok nem akartak benevezni a mezek csatájába. Mindenki csak nyerni akart. Hogy a nyerészkedésről e helyütt szót se ejtsünk.
 
A magyar könnyűipar felvirágoztatását szavakban célul tűző Magyar Sportmárka Zrt. nem vacakolt a bizalomépítés eszközeivel. Sem akkor, amikor az alapanyagokat, sem akkor, amikor a gyártókat választotta ki. Az előbbiek ugyanis – mint kiderült – Törökországból és Kínából származnak, az utóbbiak pedig hetven százalékban ugyancsak külföldiek.
 
Akkor mi a magyar? Maga a történet. Amely akár dicsérhetné is a magyar éleslátást, kreativitást és bátorságot is, mai formájában mégis inkább az erőpolitikáról, a bennfentességről és a korlátozott igazmondásról szól. Ami jókora hendikep annak az üzleti vállalkozásnak, amely külföldön is vásárlóra szeretne találni.
 
Hogy a politika piacot teremt, az nem csak helyénvaló, de dicséretes. A baj leginkább azzal van, ha a reménybeli hasznot is ő maga szeretné leszedni.”
az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 35 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
oswott
2018. július 30. 11:29
Hála az égnek semelyik normális klub nem fogja hordani ezt a sz@rt :D lehet, hogy a gumigerincű magyar klubvezetők meghajlanak és egy nagy nyalintás kedvéért ezt rendelik meg, de - mivel magyar csapat olyan messze van a nemzetközi színtértől, mint Makó Jeruzsálemtől - a külföldiek max kiröhögik, ha hallanak róla :)
august
2018. július 30. 06:49
:)) Vajon miért nem ezzel a képpel reklámozzák a "világmárkákat"? A kedves médiamunkások is átsiklanak ilyenek fölött, érdekes módon. http://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/XGVktkqTURBXy83ZmQ2YzUwOTI0ZGYxZjU0YmQzNDllZTExYTJhNDA2Mi5qcGVnkpUDAGvNA-fNAjGTBc0DFM0BvA
DrPepper
2018. július 28. 08:12
Borókai, Borókai. Nagy igyekezettel próbálsz csomót keresni a kákán. 1. Egy sporttermék bevezetése a világon ma már mindenütt azzal kezdődik, hogy hogy az adott cég "reklámarcokat" azaz sportolókat, egyesületeket talál, akik viselik vagy reklámozzák a terméket. Eza marketink egyik legfontosabb láncszeme. 2. A sporttermékek nagy része jellemzően a Távol-Keleten készül. (PL. a magyar és nem magyar kerékpárok zöme is kínában gyártott alkatrészekből kerül összeszerelésre, stb.) Érdekes módon a régóta piacon levő, szintén magyar Lancasttal, ami szintén Kávol-Keleten készül, semmi probléma. Igaz, az nem Mészáros érdekeltség. https://lancastsport.com/index.php/hu/rolunk
nimfak
2018. július 28. 06:41
Probaljunk meg annak orulni, hogy vannak illetve lesznek magyarorszagi sikertermekek. Szurkoljunk, es ne legyunk ellendrukkerek.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!