„Az oktatásból is hiányoznak a férfiak…
Talán ez a legnehezebb ügy. Nemzetstratégiai feladat lenne a férfiakat visszavezetni az oktatási-nevelési intézményekbe. Egy nagy német kutatás szerint a férfi tanárok számának növekedésével nő a fiúk iskolai teljesítménye. Több férfi tanár is panaszkodott nekem, hogy a diákok – különösen az elvált családban élők, apapótló szerepet várnak el tőlük, és erre ők semmilyen felkészültséggel sem rendelkeznek. Saját véleményem, hogy fontos lenne a koedukáció lazítása is bizonyos életkorban és bizonyos készségek tanítása idején.
Koedukáció ellenes?
Maximálisan koedukációpárti vagyok, de meggyőződésem, hogy kellene lennie fiús és lányos oktatásnak. Mert a fiúknak és a lányoknak sokszor nagyon eltér, illetve egymásétól távol esik a személyiségfejlődési és a nemi érési üteme. Sok kárt is okozhatunk a koedukációval. A kritikus életszakaszokban és bizonyos készségek fejlesztése esetén érdemes lenne különválasztani őket.
Gyakran említi még a válási gyakorlatot is, mint rendszerszintű problémát.