„Amikor az ember meglátja az Uber belső felületén megjelenő szöveget, amely azzal ijesztget, hogy eltűnhet az országból a cég, ezért mindenki szelfizzen az Uberrel, kicsit felmegy benne a pumpa. Én ugyanis nem vagyok az Uber ellensége, szerintem egyenlő versenyben kéne megmérkőznie a taxisokkal, és mivel maga a rendszer jobb, mint a taxisoké, valószínűleg két dolog történhet, csődbe mennek a taxitársaságok, vagy fejlődnek. Én utóbbinak örülnék.
Viszont ameddig az Uber versenyelőnyének nagy részét azt teszi ki, hogy nem fizet Magyarországon adót, illetve a sofőrjei se fizetnek nagyrészt adót (lásd a NAV vizsgálatán majdnem 100%-os bukási arány), akkor azért a pofám leszakad, ha valaki tényleg teljesíti ezt, és szelfizik az adócsalókkal. (...)
Az Uber legjobb közösségi médiakampánya nem az lenne, hogy azt kéri az utasoktól, szelfizennek az adócsalókkal, hanem az, ha a befizetett adóról szóló bizonylatot osztaná meg a közösségi felületein.”