Az álhírek terjesztésével a vesztünkbe rohanunk: ijesztő gyakorlat terjed a közösségi oldalakon
Négyből három hírt anélkül osztanak meg a felhasználók, hogy elolvasnák. Íme, az álhírek terjedésének pszichológiája.
S benne mindaz, amit az oldal ügyvédei szerint ma Magyarországon nem lehet nyilvánosságra hozni.
„Bors Online: Nézel tévét?
Puzsér: Nem.
Bors Online: Azért képben vagy azzal, mi folyik jelenleg a celebvilágban?
Puzsér: Nem hiszem. Talán nagy vonalakban.
Bors Online: De azért Berki Krisztán meg az Édes élet téged sem hagy hidegen.
Puzsér: Az a műsor a társadalom uszítására szolgál. Az a célja, hogy felkeltse az emberek irigységét és gazdagok iránti gyűlöletét. Berkire bízták, hogy eljátssza azt a gazdag és nyegle playboyt, akit a néző szeret gyűlölni. Ez a fajta médiaszolgáltatás korábban is létezett, csakhogy Jockey Ewingról senki sem állította, hogy élő személy, és hogy tényleg az, akinek a képernyőn látjuk. Én mindenesetre nem hiszem, hogy Berki valójában ez lenne. Ez egy hazugság.”