Lázár János: Magyarország kormánya a legnagyobb alföldi vasútépítési fejlesztésre készül
A Fidesz az egyetlen olyan politikai közösség, amely az Alföld fejlesztését fontosnak tartotta az elmúlt harminc évben – mutatott rá a miniszter.
Közös képviselők, kéményseprők és közműszolgáltatók csinálják az ellenforradalmat nem eléggé narancssárga számlákkal és évekig húzódó uniós kötelezettségszegési eljárásokkal.
„Hasonlítsuk össze a »Rezsiharcot« az »Osztályharccal«! A »Rezsicsökkentések Politikáját« a »Szocializmus Építésével«! 1989 előtt még társadalmi osztályok, gazdasági rendszerek, filozófiák vívták élethalál-harcukat a dolgozó tömegekért, dollárban fürdő, atombombákkal felfegyverkezett, cilinderes, kövér imperialisták készültek ránk rontani Hegyeshalomnál. Most meg közös képviselők, kéményseprők és közműszolgáltatók csinálják az ellenforradalmat nem eléggé narancssárga számlákkal és évekig húzódó, zéró hatásfokú uniós kötelezettségszegési eljárásokkal.
Szóval ilyen és ehhez hasonló »veszélyekkel« nézett szembe a Nemzeti Együttműködés Rendszere 2013-ban, és meglepő módon: győztek. Sikerült csökkenteni a rezsit, bár nem tudom, mi volt benne olyan bonyolult. Téphették a szájukat egész évben az ellenzéki politikusok, újságírók, szakemberek arról, hogy nem vagyunk szénhidrogén-nagyhatalom; hogy ha nincs profitja a közműszolgáltatónak, akkor nem ruház be, nem fejleszt, inkább kirúg, leépít és kiszivattyúzza a maradék tőkéjét is; hogy ha mindent államosítunk, akkor minden veszteséget a magyar adófizetők viselnek... A választók többségének eddig tetszett a móka.
De ha 2014-ben majd sikerül utolérnünk az ébredő Latin-Amerika fejlettségét, ahol a politikai elit hasonló szellemi színvonalat képvisel, mint a mi kis közép-európai Unortodoxiánkban, a most még elégedett honfitársaink talán az asztalra méltóztatnak csapni.”