Három dolog, amelynek minden magyar édesanya örülni fog

Jó híreket ismertetett Orbán Viktor szombaton.

Ahol unortodoxia van, ott unortodoxia van.
„Eddig úgy állt a helyzet, hogy a cégek azért fordították forintjaikat a futballra, hogy a hírnevüket növeljék, és ezáltal az eladásaikat is. Ennek érdekében a marketing- és reklámszakemberek kreatív innovációkkal jelentkeztek, hogy a vállalatok a lehető legtöbbet profitálják a befektetésből. A legkülönfélébb formákban és helyeken jelentek meg a társaságok logói, jelmondatai és hirdetései. Láthatók lehettek a pályát körbeölelő táblákon, a mezeken, a buszon, a honlapon vagy az okostelefonos alkalmazáson.
Sőt olyan szerződéseket is kötöttek, melyek arra kötelezték a partnert, hogy emblematikus sportolóit céges rendezvényekre, sajtótájékoztatókra delegálja. A testkultúrhősök reklámértékéért fizettek, s azt igyekeztek kihasználni. Ám idehaza aktuális a fordulat, így a vállalatok a jövőben alighanem a titkosszolgálatoktól leszerelt kollégákat ültetik a marketingigazgatói székbe, hogy mind hatékonyabban álcázzák az átutalásokat, tüntessék el a nyomokat.”