„Valami nem stimmel az olyan emberekkel, akik nem tudják elfogadni, hogy a pénzükért tényleg csak annak ellenértékét kapják meg. Sajnos Magyarországon sok ilyen ember van. Akik a fapados repülőjegy mellé fizetnek a teljesen értelmetlen gyorsított beszállásért, aztán a buszban állva várnak, míg a többi utas szép kényelmesen átsétál a beszállókártyákat ellenőrző személyzeten. Akik a McDonald’s-ban extra igényekkel állnak elő a hamburgerükkel kapcsolatban, és kelletlen pofát vágnak, amikor a pultos a kiszolgáláson kívül semmi másra nem hajlandó, viccelődve bájcsevegni pedig különösen nem. (...)
Gyorséttermektől az egyéni ízlés kiszolgálását, fapados légitársaságoktól a királyi bánásmódot elvárni teljesen felesleges. Ezeket nem azért hozták létre, hogy – ahogy azt Magyarországon mondani szokás – kinyalják a kedves vevő seggét. Hanem hogy olcsón, gyorsan és hatékonyan kiszolgálják a fogyasztók egyszerű igényeit, mint például telerakni a hasat, vagy eljutni eminnét amoda. Nálunk ezt sajnos sokan nem értik, a helyzetet pedig még tovább súlyosbítja sok honfitársunk kényszerképzete, amely szerint túl lehet járni a rendszer eszén.”