Szó van például a MÁV és a budapesti közösségi közlekedés tarifáinak egységesítéséről, de ez nem jelent integrációt, eszünk ágában sincs einstandolni a MÁV-tól a 11 - egyébként nyereséges - elővárosi vonalát, de hogy bevonjuk őket a közösségi közlekedésbe, arról igen. Tárgyalok a MÁV vezérigazgatójával. Igen, beszélünk a BKV adósságának átvállalásáról, arról, hogy a 4-es metró második szakaszát most nem tudjuk elindítani (az unió még csak nem is tárgyal róla jelenleg), de ismét hangsúlyozom, hogy nem töröljük a beruházást, éppen azon fáradozunk, hogy most legalább az első szakaszt befejezzük, sajnos ez sem lesz egyszerű, ez nem közvélemény-kutatási adatokon múlik, hanem számokon. Olyan elképzelés is van, hogy a BKK ingatlanvagyona egy részének átadásáért az államtól készpénztámogatást kapunk cserébe, sok milliárd forint értékben, amivel a közlekedési cég nehézségei lennének kompenzálhatók. De egyik témáról sincs konkrét döntés, jövő héten lesz az újabb tárgyalási forduló. Február végén, március elején lesz megoldás, a főváros és a kormány is elkötelezett, hogy a budapesti közösségi közlekedést talpra állítsuk, mert bár igazságtalan lenne elhallgatnom, hogy a Bajnai-kormány nem próbált segíteni, de eddig mindig csak tűzoltás folyt, tartós megoldás nem született.”