Amennyiben csak a száraz tényeket nézzük: nem sikeres. Utoljára győzni csak a Ginetta Junior-bajnokságban tudott, ahová gokartból átugorva érkeznek a versenyzőpalánták. Ennek ellenére jelenleg úgy a top 5 legnagyobb marketingértékkel bíró hölgyversenyző, hogy egy métert nem tett meg a kifejezetten nőknek kitalált W Series-ben, sőt, annak egyenesen a bírálója. Ő valóban férfiakkal veszi fel a versenyt, és tudja, hogy őket kell legyőznie ahhoz, hogy eljuthasson akár a királykategóriába. Ezen út során jelenleg a DTM-nél jár, illetve a Richard Milel Racing teljesen női versenyzős csapatában indul a hosszútávú prototípus sportautó világbajnokságon.
A DTM, magyarul a német túraautó bajnokság új korszakát éli, GT-s alapokra kerültek 2021-ben, miután évekig már olyan drága volt a sorozat és annyira bonyolult, hogy közelebb állt már a Forma-1-hez, mint a túraautózáshoz. Ennek ellenére profi maradt, csapatok és versenyzői szinten is, amire Gerhard Berger, a sorozat irányítója és egykor F1 sztár mérhetetlenül büszke.
Itt nincsenek hobbisták, félamatőrök, VIP autó, csak professzionális licensszel rendelkezők indulhatnak a szériában.
Assenben pedig, amely inkább a MotoGP-ről ismert, ezúttal Flörsch is végre úgy autózott, ami elvárható tőle, és rögtön 6 pontot is szerzett az Audijával, és ezzel 17. jelenleg a bajnokságban. Hogy tudjuk ezt értékelni is, előtte a Forma-1-et is megjárt Timo Glock található az összetettben, 8 ponttal...
Októberben hátra van még két versenyhétvégéjük, Hockenheimben és a Norisringen. Négy pilóta harcol még a bajnoki címért, és az sem elképzelhetetlen, hogy a DTM visszatér a Hungaroringre is, mert Gerhard kedveli a magyar pályát és szeret dolgozni a hazai promóterrel.