így az első kanyar nehéz volt. Figyelnem kellett, hogy ne hibázzak, de sikerült kivédeni a támadást. A második fele a versenynek már könnyebb volt. Köszönöm a csapatnak, a srácoknak, egy gyors autót kaptam ma is tőlük, nagyon boldog vagyok".
A belgiumi időjárás a Forma-1 mezőnye után azonban a kamionosokat sem kímélte. Leszakadt az ég, de szerencsére legalább a verseny nem maradt el. A fordított rajtrácsos sorrendnek köszönhetően a magyar fiú a 8. helyről indult, azonban harapófogóba került, a 12 körös verseny nagy részében. Német ellenfele Lenz rendesen összedolgozott brit csapattársával, Jamie Andersonnal. A Balu névre keresztelt magyar versenykamion pedig kapott jobbról-balról, de csak értékelték a 8. helyen. Pilótája pedig így fogalmazott:
„Sajnálom a második futamot. Anderson elég agresszívan vezetett, néha pedig indokolatlanul vette el a gázt, így egyszer neki is ütköztem, és a hűtő megsérült, melegedni is kezdett a motor.
Remélem ez nem befolyásolja majd a folytatást, a levezető körben ezért elővigyázatosságból le is állítottam az autót. Több volt ebben a versenyben".
Elővigyázatosságból a Révész fiúk kicserélték a motort és újjávarázsolták a piros MAN-t szombatról vasárnapra virradóra. Kiss azzal hálálta meg a munkát, hogy az időmérőn délelőtt újra Jochen Hahn-t utasította maga mögé, de ezúttal már meggyőző, 8 tizedes fölénnyel. Optimistán várta mindenki tehát a folytatást, de aztán... Megsértették a parc fermé szabályait. Korábban egy elzárt »karámban» voltak a vizsgálatok végéig a kamionok, 2021-ben azonban mér visszakulloghatnak velük a csapatsátrakig, és ott kerülnek korlátozás alá, amíg nem végeztek velük az FIA szigorú bírái. "Balu "azonban szomjas volt, így a hűtője vizet kért, és némi rutintalansággal felvértezve, de a magyarok csak megitatták a járgányukat. Kiszúrták, sor vége.