Valószínűleg nagy igény jelentkezett erre. Mint mindig, komoly üzletpolitikai számítások, marketingelemzések előzték meg a termék üzletbe kerülését. Talán az elszámolások végén az is ott áll, hogy ez a parfüm mennyit hozhat a világ egyik leggazdagabb emberének, Bernard Arnault-nak, a luxustermékeket gyártó és forgalmazó vállalat, az LVHM tulajdonosának a konyhájára.
Tehát új illat nyitja meg a Baby Dior, a cég gyermekdivat- és kiegészítők vonalának parfümös világát. Ez nem egészen parfüm, inkább a gyermekek számára készült illatos víz (eau de senteur), amelyhez a szülő potom 255 euróért juthat hozzá.
„Közelebb áll egy jó szaghoz, mint egy komplex illathoz. Valami nagyon egyszerűt, nyilvánvalót és megnyugtatót akartunk alkotni. A komplexitást annál inkább kerüljük, hogy tiszteletben tartsuk a babák törékeny bőrét” – magyarázta a francia Madame Figaro lapnak Francis Kurkdjian, a Dior parfümök kreatívigazgatója.
Megnyugtató érzés
A Bonne étoile, azaz Jó csillag névre keresztelt, kisgyermekeknek szánt illat a lehető legegyszerűbb,