El kell érnünk azt, hogy külföldön is valóban akarjanak magyar bort vásárolni,
újjá kell szerveznünk a logisztikát, hogy fizikailag is könnyen elérhetők legyenek az italaink, és az azokat megillető „árpolcokra” kerüljenek.
Ön fogja kidolgozni a 2023–2026-os időszak Nemzeti Bormarketing Stratégiáját, előkészíteni a végrehajtását. Jó bornak nem kell cégér, vagy mégis?
Sajnálom, ha valakit kiábrándítok, de csak mi gondoljuk azt, hogy a magyar bor világhírű. Persze vannak abszolút világszínvonalú, csúcsboraink, de ezt a világnak is meg kell tudnunk mutatni, felismerhetőnek és karakteresnek kell lennünk. Emellett nem kizárólag a legmagasabb árkategóriára kell koncentrálni, kell lennie kiváló minőségű, de elérhetőbb árú boroknak is.
Ön korábban egészen más területen mozgott, aztán egyszer csak feltűnt Etyeken. Honnan jött az ötlet, hogy váltani kellene?