Az ügynökségek feladata, hogy kiemeljék a vállalkozások számára, hogy amit ők képviselnek az értékes, releváns és sokkal jobb annál, mint amit otthonról, egyedül elérhetünk.
Ahhoz, hogy ezt az üzenetet közvetítsék, és megőrizzék pozíciójukat a piacon nem árt néhány dologgal tisztában lenni.
Az ügynökségek jövőbeli sikerei nagyban függnek attól, mennyire ismerik a legújabb technológiai innovációkat, fontos, hogy lépést tudjanak tartani a digitális világ rohamos fejlődésével. Ugyancsak előny jelent, ha folyamatosan kutatnak, felmérik az egyes oldalak, platformok látogatottságát és az emberek érdeklődési körét, hiszen így még hatékonyabban tudnak segíteni ügyfeleiknek, hogy a lehető legjobb eredményeket érjék el.
Továbbá fontos belátni, hogy egyedül sokkal nehezebb fennmaradni a felszínen és kitűnni a többiek közül, ezért kiemelten fontos tényező a stratégiai szövetségek kialakítása az ügynökségek között, hiszen így tudják egymást segíteni, támogatni és együttes erővel a legjobb megoldásokat kínálni megrendelőiknek.