A Magyarországon 2001-ben megjelent és 22 boltot üzemeltető társaság kiemelte, hogy a 2019/2020-as üzleti évben 50 százalékkal növekedett online parfümériájuk látogatottsága.
Az elektronikus kereskedelmi üzletág bevétele így minden korábbinál nagyobbra, éves szinten 40,6 százalékos növekedéssel 822 millió euróra (300 milliárd forint) emelkedett. A hagyományos boltok bevétele viszont 15,8 százalékkal 2,4 milliárd euróra süllyedt.
A két értékesítési csatornát együttvéve a társaság bevétele 3,2 milliárd euró volt a tavaly szeptemberrel véget ért üzleti évben, ami 6,4 százalékos csökkenés az egy évvel korábban elért 3,5 milliárd euróhoz képest. Az online üzletág teljesítményének aránya a bevételben meghaladta az egynegyedet, 8,5 százalékponttal 25,4 százalékra emelkedett az előző évi 16,9 százalékról.