Nem a pénz motiválja őket, meg nem is a gyümölcskosár és a Nintendo. Interjú.
„A kulcs az, hogy sokkal több információt, vezetői figyelmet és törődést igényelnek. El kell fogadnunk azt, hogy fontos nekik, hogy lássák a saját szerepüket, a munkájuk értelmét, eredményét, hogy milyen irányba halad a cég, és hol van ebben az ő szerepük. Az erről szóló beszélgetéseket havonta meg kell ejteni, őszintének kell lenni velük. Nem a pénz motiválja őket, meg nem is a gyümölcskosár és a Nintendo. Hanem a türelem, a figyelem és az információátadás. Emellett sokkal nagyobb autonómiát igényelnek, mint a korábbi generációk. Ha a nap közepén el akar menni két órára, ha home office-ban akar dolgozni, meg kell nekik engedni, a rájuk osztott munkát el fogják végezni. Ha azt látnám, hogy nem teljesít jól, akkor majd elbeszélgetünk róla, ez is a partneri viszony része.”