Bulibuszra szállt Orbán, mindenki táncra perdült körülötte (VIDEÓ)
„Profikkal van dolgom” – írta a rögtönzött produkcióról a miniszterelnök.
Megint elnyerte a néphagyományt élő módon ápoló Fonó Budai Zeneház a Magyar Brands-díjat.
A Fonó Budai Zeneház 2018-ban ismét elnyerte a MagyarBrands díjat, Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában – írja az intézmény közleménye.
A Magyar Brands program olyan magyar vonatkozású márkákat díjaz immáron kilencedik éve, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői hazánkban – és közülük nagyon sokan, így a Fonó – hazánkon kívül is. A Program kiválasztási folyamata rendkívül összetett: pénzügyi adatok, valamint fogyasztók és független szakértők értékítélete alapján választják ki a díjazottakat. A Fonót először 2015-ben választotta ki jelölésre, majd díjazta a Magyar Brands Program. 2018-ban a szakértői bizottság döntése alapján másodszor is a legjobb Magyar márkák közé szavazták a Fonó Budai Zeneházat.
A Fonó nemcsak mint kulturális tér, koncert- és táncházi helyszín, több fesztivál, így a Budapest Folk Fest és a Héttorony Fesztivál szervezője, hanem mint az ország és a regió első számú nép- és világzenei WOMEX Top Label kiadója is beírta magát a köztudatba.
Az idén huszonhárom éve működő, Prima Primissima és Magyar Örökség díjas Fonó igazgatója, Horváth László elmondta: „A több száz érdeklődőt vonzó táncházaink sikere is bizonyítja, hogy a Fonó tevékenységére kiemelt szükség van. A világzenei piacon is az új értékekkel lehet életben maradni, és a velünk dolgozó művészek értik az idők szavát.”
A MagyarBrands Szakértői Bizottsága három alap szempontot értékel a jelölt márkák esetében: az identitás, mely a márka kötődését jelenti az országhoz; a reputáció, ami a márka elismertségét figyeli a fogyasztók körében; a márkaépítés szempont pedig a legjobb hazai márkaépítési gyakorlatokat vizsgálja. A „Kiváló Fogyasztói Márka” esetében a három kiválasztási szempont bővül még a tradíció, az ismertség és a kedveltség szempontjaival.
(Fotó: Fonó)