Menczer Tamás szerint „fantasztikus év jön” (VIDEÓ)
„Németországban a gyárakat bezárják, nálunk meg kinyitják” – jelentette ki a Fidesz-KDNP kommunikációs igazgatója.
Idén tíz éve lépett piacra Magyarország a Rézangyal. A márka sikertörténete 2005-ben kezdődött, azóta közel 15-ször akkora bevételt ér el. Az évfordulóra a legnépszerűbb ízeknek egyedi, extravagáns palackot készítettek, és foszforeszkálós címkével hozzák őket forgalomba.
A Rézangyal alapítói, Maros Róbert és Gaspari Zsolt 2005-ben indították vállalkozásukat, hogy olyan prémium minőségű pálinkával lépjenek piacra, ami egyszerre állja meg a helyét itthon és külföldön egyaránt. Céljuk a klasszikus, nagyapáink italának tartott pálinka arculatváltása volt, ezért a minőség mellett a dizájnra is nagy hangsúlyt fektettek. Az ötlet már az első évben sikeresnek bizonyult: a Rézangyal 2006-ban 66 milliós nettó árbevétellel zárta az évet, 2010-ben a tízszeresét, 2015-ben pedig egy év alatt már 925 milliós forgalmat értek el.
A folyamatos fejlődésnek köszönhetően a Rézangyal ma már 29 termékkel szerepel a piacon, ráadásul 2010 óta a legsikeresebb ízek kizárólagos forgalmazója a Coca-Cola HBC. Az eladások a gazdasági válság nehéz éveiben is nőttek, a 35 decis üvegek bevezetése pedig 55 százalékot javított a pálinka forgalmán.
„Az indulás idején láttuk, hogy ha kizárólag a hagyományokra építünk, nem lesz prémium termék a fogyasztók fejében a magyar pálinka. Ezért amellett, hogy folyamatosan törekedtünk az állandó és megbízható minőség elérésére, megpróbáltunk új arculatot kialakítani: a piacon elsőként használtunk sötét színű palackot, nem szerepeltettünk gyümölcsábrát, vagy a népi hagyományokat idéző motívumokat a csomagoláson” – nyilatkozta az évforduló kapcsán Maros Róbert, a Rézangyal egyik alapítója.
A születésnapra az elmúlt tíz év 5 legkedveltebb íze extravagáns, látványos külsőt kapott. A fesztiválpálinkaként is emlegetett Rézangyal a kajszibarack, a mézes ágyas meggy, a barrique szilva, az ágyas málna és a feketecseresznye ízeit öltöztette át, és ruházta fel változatos, foszforeszkáló címkékkel. A látványos csomagolást a HEYTHERE ügynökség tervezte, akik fél éve a Rézangyal márka teljes arculatfrissítését is megvalósították. A kézzel rajzolt minták minden palackot egyedivé tesznek, miközben az ízek fantázianevéhez igazodnak: a love, beat, rock, festival és friendship elnevezések a Rézangyal kedvenc témáira, a hazai zenekarok és fesztiválok támogatására utalnak.