Megszületett a döntés: Olaf Scholz ismét indul a kancellári tisztségért – Boris Pistorius szabaddá tette az utat
Scholz és Merz összecsapása várható a német előrehozott választásokon.
Többségi tulajdonrészt szerzett a feketeerdei Monkey 47 prémium ginmárkában a Pernod Ricard francia bor- és szeszipari multi. A franciák hatalmas növekedést látnak a szuperprémium ginek piacán.
A Pernod Ricard francia bor- és szeszipai multicég többségi tulajdonrészt szerzett a Monkey 47 feketeerdei ginmárkában, jelentette be az eddigi tulajdonos Black Forest Distillers GmbH és a Pernod Ricard képviselője egy sajtóközleményben, amit a Falstaff közölt le. A többek között a Chivas Regal, a Jameson, a Ballantines, a Malibu és a Beefeater márkáiról ismert cég célja, hogy az első számú német prémium ginnek a jelenleginél erősebb nemzetközi jelenlétet biztosítson.
„Vannak pillanatok az életben, amikor az ember rögtön felismeri, ha különleges dologgal találkozik. És a Monkey 47 különleges” – méltatta cége új szerzeményét Alexandre Ricard, a Pernod Ricard vezérigazgatója. Alexander Stein a feketeerdeiek részéről arról beszélt: azért választották a francia bor- és szeszipari multit, mert olyan „útitársat” találtak a cégben, amely tőlük független döntéseiket tiszteletben fogja tartani.
Mi ez és hol vehetek ilyet?
A Monkey 47 nemcsak azért feketeerdei, mert ott gyártják, hanem mert számos összetevője származik erről a német vidékről: fenyőfa-levél, bodzavirág, kökény, szederlevél. Itthon a Monkey 47 elég kevés helyen érhető el, mi utoljára a Kazinczy utcai Bar Pharmában ittunk belőle gintonikot. Hazai szaküzletekben 15 ezer forint körül adják a Monkey 47 félliteres palackját, Németországban ennél azért olcsóbb a termék.