A Pernod Ricard francia bor- és szeszipai multicég többségi tulajdonrészt szerzett a Monkey 47 feketeerdei ginmárkában, jelentette be az eddigi tulajdonos Black Forest Distillers GmbH és a Pernod Ricard képviselője egy sajtóközleményben, amit a Falstaff közölt le. A többek között a Chivas Regal, a Jameson, a Ballantines, a Malibu és a Beefeater márkáiról ismert cég célja, hogy az első számú német prémium ginnek a jelenleginél erősebb nemzetközi jelenlétet biztosítson.
„Vannak pillanatok az életben, amikor az ember rögtön felismeri, ha különleges dologgal találkozik. És a Monkey 47 különleges” – méltatta cége új szerzeményét Alexandre Ricard, a Pernod Ricard vezérigazgatója. Alexander Stein a feketeerdeiek részéről arról beszélt: azért választották a francia bor- és szeszipari multit, mert olyan „útitársat” találtak a cégben, amely tőlük független döntéseiket tiszteletben fogja tartani.