Certainly wunderbar: a ginek felé terjeszkedik a Pernod Ricard

2016. február 01. 13:01

Többségi tulajdonrészt szerzett a feketeerdei Monkey 47 prémium ginmárkában a Pernod Ricard francia bor- és szeszipari multi. A franciák hatalmas növekedést látnak a szuperprémium ginek piacán.

2016. február 01. 13:01

A Pernod Ricard francia bor- és szeszipai multicég többségi tulajdonrészt szerzett a Monkey 47 feketeerdei ginmárkában, jelentette be az eddigi tulajdonos Black Forest Distillers GmbH és a Pernod Ricard képviselője egy sajtóközleményben, amit a Falstaff közölt le. A többek között a Chivas Regal, a Jameson, a Ballantines, a Malibu és a Beefeater márkáiról ismert cég célja, hogy az első számú német prémium ginnek a jelenleginél erősebb nemzetközi jelenlétet biztosítson. 

„Vannak pillanatok az életben, amikor az ember rögtön felismeri, ha különleges dologgal találkozik. És a Monkey 47 különleges” – méltatta cége új szerzeményét Alexandre Ricard, a Pernod Ricard vezérigazgatója. Alexander Stein a feketeerdeiek részéről arról beszélt: azért választották a francia bor- és szeszipari multit, mert olyan „útitársat” találtak a cégben, amely tőlük független döntéseiket tiszteletben fogja tartani.

Mi ez és hol vehetek ilyet?

A Monkey 47 nemcsak azért feketeerdei, mert ott gyártják, hanem mert számos összetevője származik erről a német vidékről: fenyőfa-levél, bodzavirág, kökény, szederlevél. Itthon a Monkey 47 elég kevés helyen érhető el, mi utoljára a Kazinczy utcai Bar Pharmában ittunk belőle gintonikot. Hazai szaküzletekben 15 ezer forint körül adják a Monkey 47 félliteres palackját, Németországban ennél azért olcsóbb a termék.

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!