Tiszta vizet öntött a pohárba az ATV: ezt üzenték Deák Dánielnek a botrány után

Úgy néz ki kezdenek elcsitulni az indulatok.

Még mindig a vörösbor a meghatározó, de egyre jobban erősödik a rozé – nyilatkozta Varga Bálint, a Varga Pincészet tulajdonos-ügyvezetője értékesítési adataik és a húsvéti borfogyasztást felmérő internetes kutatásuk alapján, melyben 1600 fő vett részt.
A borászatok számára nagyon fontos időszakot jelentenek a húsvét előtti hetek, ugyanis az átlagoshoz képest 30-40 százalékkal több bor fogy ilyenkor és a vásárlók is többet költenek egy palack borra – nyilatkozta Varga Bálint, a Varga Pincészet tulajdonos-ügyvezetője értékesítési adataik és a húsvéti borfogyasztást felmérő internetes kutatásuk alapján, melyben 1600 fő vett részt.
Az eredmények szerint a megkérdezettek 18 százalékkal többet áldoznak egy palack borra húsvét előtt. A válaszadók több mint fele, vagyis 57 százalékuk a húsvétra szánt borokat jellemzően hiper- és szupermarketekben vásárolja meg.
Továbbra is a vörösbor a meghatározó az ünnepi időszakban (a válaszadók 41 százaléka vörös bort vásárol az ünnepekre), a második helyen a fehérborok szerepelnek (32 százalék). Meglepő a rozét választók magas aránya (27 százalék).
Varga Bálint szerint különösen érdekes az, hogy minden negyedik megkérdezett rozét fog fogyasztani húsvétkor: „Tíz évvel ezelőtt a rozé rétegbor volt, néhány százalékot képviselt a forgalomból, de az utóbbi években kitört a »rózsaszín forradalom« és évről évre többen válnak rozé rajongóvá. A dinamikus növekedés alapján elképzelhetőnek tartjuk, hogy a rozé hamarosan a fehér és a vörös kategória vetélytársa lesz”.