Nagy öngólt rúgott a Szegedi Ifjúsági Napok azzal, hogy a Facebookon posztolt egy borlapot, melyen csak és kizárólag La Fiesta-borok voltak feltüntetve 100 Ft/dl-es áron. A hozzászólók nem késlekedtek hangot adni a termékkel kapcsolatos ellenérzéseiknek.
2013. augusztus 14. 17:02
p
0
0
1
Mentés
A Borászportál hívta fel rá a figyelmet, micsoda öngólt rúgott a Szegedi Ifjúsági Napok: egy Facebookra posztolt borlapon ugyanis csak a La Fiesta-termékcsalád borai voltak láthatók, és elsőre úgy tűnt, hogy a borlap csak ezekből a tételekből áll:
A fotóra rengeteg hozzászólás érkezett, csak pár közülük:
„Gratulálok! A minőség eléggé lecsúszott!”
„Èljen a tabis”
„Ezt a retekgyárat miért engedték be?”
„Ez most komoly??? akkor borozni már biztos nem kell...”
„Ez mindenkinek jó hír, csak a borkedvelőknek nem”
„A borkedvelők (pl én) szívesebben isznak akár a Tiszából is”
„Ezt a "bort" nem kéne reklámozni... legalja”
„A Koccintós hol marad?”
A sok negatív komment hatására a fesztiválszervezők végül közölték, hogy a kép – bármennyire is annak tűnik – nem a teljes borlap, hanem annak csak egy kis részlete, és mint ahogyan a fesztiválon eddig is, úgy idén is lesz egy borászok utcája nevű helyszín, ahol kisebb pincészetek-borászatok termékeit lehet kóstolni.
Különleges zenei programmal indul az április a fővárosban: április 3. és 5. között ismét megszervezik a Budapest GipsyFestet, ahol a roma zenei élet színe-java megfordul majd. A programokról és a rendezvény küldetéséről kérdeztük a főszervezőt, Rostás Mihály Mazsit. De lapunknak Tóth Gabi is vallott arról, milyen kapcsolat fűzi ehhez a kultúrához.
A mesemondás mindenkinek mást ad: művészetet, szeretetet, figyelmet, hagyományhoz való kapcsolódást – vallja a tízéves Meseszó Magyar Mesemondó és Szövegfolklór Egyesület elnöke. Interjúnk.
A friss adatok szerint a külföldi vendégéjszakák száma 15 százalékkal nőtt, Ázsiából 38 százalékkal többen érkeztek, a belföldi turizmus pedig 10 százalék felett bővült. Ha folytatódnak a trendek, ez az esztendő is erős lehet a szektorban.