Kifakadt a Financial Times: az lesz a következő amerikai elnök, aki jobban meg tudja ijeszteni a választókat

2024. július 23. 12:14

A cikk szerzője szerint a demokraták már most azzal riogatnak, hogy beköszönthet a tekintélyelvűség kora.

2024. július 23. 12:14

Nyitókép: PATRICK T. FALLON / AFP

Egyáltalán nem kizárt, hogy a későbbiek során majd a félelem felkorbácsolása fogja meghatározni az amerikai elnökválasztás végkimenetelét – írta Gideon Rachman a Financial Times hasábjain.

A cikk szerzője szerint könnyen elképzelhető, hogy az eredmény azon múlik majd, hogy melyik jelölt tudja a legjobban megijeszteni a szavazókat.

A cikkben arról számolt be Gideon Rachman, hogy Donald Trump szerint a bevándorlás, a háború, az infláció, valamint a woke térnyerése jelenti az igazán nagy veszélyt az amerikai álomra. Ezzel együtt a Financial Times arra is rámutatott, hogy a demokraták arra építenek, hogy veszélyben az abortusz, és bármikor beköszönthet a tekintélyelvűség kora, ha újra Donald Trump lesz az Egyesült Államok elnöke.

***

Ezt is ajánljuk a témában

 

Összesen 119 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
google-2
2024. július 23. 15:42
Ja, hogy a háttérhatalom nem tudja úgy mozgatni Trumpot, ahogyan akarja? Megeshet.
Chekke-Faint
2024. július 23. 13:37
Hát, a Bidétől már minden nap meg lehetett ijedni..
makrancos-kata
2024. július 23. 13:14
Ha ilyen egyszerű akkor: "aki nem Trumpra szavaz, az meghal." Persze a többiek is, de ezt kampányban nem kell annyira élesen hangsúlyozni.
Karvaly
2024. július 23. 12:57
Csak ezt ne. Lassan egy évtizede riogatják a választókat Trumppal a médiában (igen, a Financial Timesban is), erre most szemforgatva, eltartott kisujjal bejelentik, hogy nahát, ezek a politikusok, nem átallanak riogatni. Egyébként pedig mindez csak annak a következménye, hogy a politikát és a médiát ugyanazokkal a módszerekkel akarják eladni, mint egy padlókefét, márpedig a leghatékonyabb marketing a riogatás (a legkevésbé hatékony pedig az érvelés) Érzelmi reakciót kell kialakítani, mert ott már nem érvényesül az észszerűség. Szóval a média is jobban tenné, ha hallgatna ebben a témában - ha már önkritikát nyilván nem fog gyakorolni.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!