Ezek ugyanazok a szabályok, amelyek az élet minden területén működnek – a marketingben és a katonai stratégiában is. Győznöd kell, mert az emberek a nyerteseket szeretik. Időről időre el kell kápráztatnod őket valami jelentős és váratlan dologgal, Harmadszor: szükséged van egy mindezt képviselő hiteles karakterre, aki minden pillanatban jelen van. Végül egy erős történet is kell. Ez a mi esetünkben az, hogy egy kis nemzet tönkrever egy nagyhatalmat, amely megtámadja. A rossz fiúk megtámadták a jó fiúkat, és végül a jók fognak győzedelmeskedni. Ez az, amit a közönség imád.”
Arról is szó van a könyvben, hogy Zelenszkij a háború hatására megváltozott, „lubickolt” a lehetőségben, hogy nem csupán szemlélője, hanem alakítója is a történetnek. Az egyik tanácsadója szerint valamiféle „mazochisztikus élvezetet” lelt a helyzetben:
„Azt érzem, végre szükség van rám”
– fogalmazott egy sajtótájékoztatón az elnök.
Viszont arra is fény derült, hogy Zelenszkij teljesen kivan a kritikától, a kabinetfőnöke szerint távol kell tartani a közösségi médiától: