Ha valamit el akarunk érni, ki kell törni a burokból – mondja a BME rektora a fenntartóváltásról

Charaf Hassan szerint mindenki jól jár azzal, hogy nem az állam lesz a Műegyetem fenntartója, leginkább ők.

Ausztria blokkolta az uniós terveket.
Egy tervezett uniós módosítás szerint a közeljövőben új szabályok vonatkoztak volna az idősebb sofőrökre – mutat rá az Origo. A portál emlékeztet, hogy a tervezet szerint annak, aki elmúlt 70 éves és szerette volna megtartani a jogosítványát,
meg kellett volna ismételnie bizonyos teszteket.
Úgy tűnik, ebből egyelőre nem lesz semmi, mert több uniós tagállamban, de különösen Ausztriában komoly felháborodás alakult ki: több párt, valamint autós szervezetek is felháborodtak az „életkori diszkrimináció” kapcsán – írta az Index.
Hétfőn az uniós közlekedési miniszterek Brüsszelben tárgyaltak, amelynek eredményeként a vitatott tervek lekerültek a napirendről.
Az osztrák sajtónak Leonore Gewessler közlekedési miniszter úgy fogalmazott: „a hangsúly az állampolgárok egyéni felelősségén van. Nekik maguknak kell eldönteniük, hogy képesek-e még autót vezetni”.
Nyitókép: JULIAN STRATENSCHULTE / DPA / dpa Picture-Alliance via AFP