Behódolás helyett nemzeti érdekérvényesítés
Nagyon is indokolt a Fidesz új kommunikációs stratégiája Magyar Péterrel szemben.
Úgy tűnik, ezzel akartak megemlékezni a Reichspogromnachtról, azaz a kristályéjszakáról.
Bizarr esetről számolt be a Neokohn: értesítést kaptak a telefonjukra a németek a Kentucky Fried Chicken (KFC) németországi kirendeltségétől, amelyben azt írták, hogy „kényeztessék magukat” szerdán, az 1938-as kristályéjszakai pogrom évfordulójára való megemlékezéskor.
– állt a vásárlók telefonjára küldött push-értesítésben.
A lap szerint egy órával később a vállalat egy újabb értesítést küldött, amelyben bocsánatot kért a „rendszerünkben történt hiba” miatt.
„A rendszerünkben történt hiba miatt helytelen és nem megfelelő üzenetet küldtünk az alkalmazásunkon keresztül. Nagyon sajnáljuk ezt, azonnal ellenőrizzük a belső folyamatainkat, hogy ez ne fordulhasson elő újra. Kérjük, elnézést a hibáért” – írta a cég.
Az incidensről képernyőfotó is felkerült az internetre, mutatjuk:
Nyitókép: Fiora Garenzi / Hans Lucas / AFP