Pislogni sem volt ideje a leköszönő amerikai vezetésnek: Szijjártó mindenki eszén túljárt
A magyar külügyminiszter ráadásul még mindig nem fedte fel teljesen a lapjait.
Jane Walker a nemi egyenlőség és a haladás nevében mutatkozott be.
Komoly lépésre szánta el magát a Johnnie Walker whiskygyártó vállalat az Egyesült Államokban – a nemi egyenlőség és a „progresszió iránti elkötelezettség” jeleként „Jane Walker” néven új kampányt jelentettek be – írja a The Blaze.
A gyártó hétfőn közölte, hogy a kampány keretében különleges kiadású címkékkel árusítja majd termékeit márciusban a nemzetközi nőnap, illetve a „Női Történelem Hónapja” elnevezésű rendezvénysorozat alkalmából.
Így az italgyártó hagyományos logóját egy sétapálcás hölggyel cserélik majd le a nőket előtérbe helyező kampányban. „Olyan márkaként, amely csaknem 200 éve kiállt a haladás eszménye mellett, a Johnnie Walker büszkén teszi meg a következő lépést a progresszióban azzal, hogy bemutatja Jane Walkert a vállalat egyik szimbólumaként” – indokolt a cég a CNN-nek küldött közleményében.
A Johnnie Walker vezérigazgató-helyettese, Stephanie Jacoby egyúttal azt is kijelentette, a whisky eddig nem volt különösebben vonzó a nők számára, ám ezen szeretnének a kampánnyal változtatni. Jacoby leszögezte: áprilisig elérik, hogy a cég vezetőségében 50 százalékos legyen a nők aránya.
A whiskygyártó egyúttal minden eladott üveg árából 1 dollárt nőjogi szervezeteknek adományoz majd.