Újabb szörnyű hír érkezett Németországból!
Képtelen kilábalni a gödörből az ország gazdasága.
Elindult az üzengetés.
A vásárlóknak nem egy termék árának csökkenésére van szükségük, hanem tartósan alacsony árakra – ezzel a felütéssel adott ki közleményt a Tesco, amelyről a Világgazdaság számolt be.
A megfogalmazás egyértelműen a múlt héten kirobbanó kiskereskedelmi árháborúra utal, azon belül is az Aldi és a Lidl lépésére, amivel a német hátterű diszkontok 20-25 százalékkal faragták le a náluk kapható legnépszerűbb vajak árát.
A Tesco erre bejelentette, hogy
Az áruházlánc kínálatában január óta több mint 2000 árucikk ellenértéke csökkent, átlagosan 9,5 százalékkal. Emellett az Árgarancia jelölésű termékek árát közel egy éve ellenőrzik rendszeresen, olvasható a közleményükben, hozzáfűzve: a leghűségesebb vásárlóik átlagosan havi 10 ezer forintot spórolnak a Clubcard nyújtotta kedvezményekkel.
„Az árgaranciás termékek ellenértékének alacsonyan tartása, illetve a Clubcarddal olcsóbb program mellett a Tesco mindent megtesz azért, hogy a kínálatában szereplő egyéb termékek ára is csökkenhessen” – vetítette előre a cég.
Nyitókép: MTVA/Bizományosi: Róka László