Tovább bombázzák a gyerekeket: már Peppa malac is érzékenyít

2022. november 01. 21:00

A legkisebbek körében óriási népszerűségnek örvendő malacka meséjét is elérte a szivárványos lobbi.

2022. november 01. 21:00
null
Vágvölgyi Gergely
Vágvölgyi Gergely

Az érzékenyítő hullám elérte Peppa malacot is: a világszerte gyermekek milliói által szeretett és nézett mesefigura most az LMBTQ-lobbi áldozatává vált. A mesefilm-sorozat tizennyolc éve indult hódító útjára, sikereit pedig jelentős bevétel, a főhős karakterével díszített játékok és ajándéktárgya széles választéka, valamint jelentős (jellegénél fogva állandóan cserélődő) rajongótábor is jellemzi. 

A malacka karaktere nem ismeretlen a magyar gyerekek előtt sem, a bölcsődés és óvodás kicsik közül sokan figyelemmel követik kalandjait (annak ellenére, hogy szakemberek folyamatosan figyelmeztetnek arra, a gyermekek érdekeit akkor szolgálják igazán a szülők, ha minél később engedik őket képernyők és okoseszközök közelébe). A szivárványos lobbi által most meghódított sorozat „Családok” című epizódját már bemutatták Angliában (ahol Peppatown címen fut a mese), ám a fogalom jelentéstartamát az alkotók kitágították. Hogy ezt megtehessék, Peppa új barátra tett szert egy jegesmedve (név szerint Penny) „személyében”, akit – és itt a lényeg –

anyuka és apuka helyett anyuka és anyuka nevel.

Konzervatív beszámolók felhívják a figyelmet arra, hogy a sorozat sugalmazása szerint ez a fordulat teljesen természetes – azaz a legkisebbeket célozva érzékenyítenek. 

A gyermekeket mint legkönnyebben befolyásolható társadalmi réteget már korábban felfedezte magának a lobbi. Ahogy arról a Mandiner is beszámolt, a Mattel játékgyár a közelmúltban egy transznemű aktivista, az egyébként férfi, jelenleg önmagát nőként azonosító (transzgender) Laverne Cox színész előtt kívánt tisztelegni, amikor a „Tribute” fantázianevű sorozatának tagjaként piacra dobta az első transz-Barbie-t. A Netflix kínálatában látható, magyar felhasználók számára is elérhető Jurassic Word című rajzfilmsorozat egyik jelenetében leszbikus csók csattant, de már a Disney vállalat is hitet tett a lobbi dogmái mellett. 

De vissza Peppa malac esetéhez! Azokon a piacokon, ahol a televíziós csatornák kínálatában megjelent, a röfi hamar az általa célzott korosztály (elsősorban a 2-3 éves korcsoport) egyik kedvencévé vált; világszerte háztartások millióiban rendszeres vendég. A néhány perces epizódokból álló sorozatot megközelítőleg 180 országban tűzte már műsorára legalább egy szolgáltató és csatorna. Peppa új barátja, Penny az alábbi szöveggel debütál a népszerű sorozatban:

„Anyukámmal és a másik anyukámmal élek. Egyik anya orvos, a másik spagettit főz. Én pedig nagyon szeretem a spagettit”.

Kommentátorok arra figyelmeztetnek, hogy ez alapján várhatóan később is lesznek még egyértelműen érzékenyítő szándékú megszólalásai a kis jegesmedvének, akinek „anyukái” képi formában is megjelennek a sorozatban, sőt, az ominózus „Családok” epizódban megjelenő kis szereplők le is rajzolják családjaikat. 

Az őrület folytatódik: itt a transzgender Barbie!

Transzgender játékbabát dob piacra a Mattel: az amerikai játékgyár ezzel a sokadik nagyvállalattá vált, amely a gyerekek érzékenyítésének területén csatlakozott a (jelek szerint talán tényleg létező...) lmbtq- és transzlobbi törekvéseihez.

A Daily Mail című brit lap korábban arról írt, hogy 23 ezer aláírás gyűlt össze annak érdekében, hogy a malacka kalandjaiba valamilyen módon LMBTQ-szál is szövődjön. Most értékvédők mozgósítanak annak érdekében, hogy az érzékenyítés ne folytatódhasson, ők pedig már 44 ezer szignónál tartanak – meglátjuk, kinek erősebb a szava Európában. 

Összesen 140 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
istvanpeter
2022. november 02. 08:52
A gyermekek megrontása és meghülyítése a világtörténelem legaljasabb és legmocskosabb akciósorozata, amiért simán akasztófa járna.
5m007h 0p3ra70r
2022. november 02. 08:23
"a röfi hamar az általa célzott korosztály (elsősorban a 2-3 éves korcsoport) egyik kedvencévé vált" Ez nálunk is így van. A legkisebb már kétéves kora óta kedveli a hurkát, a kolbászt. De nem veti meg az oldalast vagy a csülköt sem. De! Hogy kerül egy sugárzott adás egy 2 éves látókörébe? Elmegy vesz magának a megtakarítasaiból egy vevő- és megjelenítőeszközt, majd rögtön ezután köt egy szolgáltatási szerződést?
Hunmagyar
2022. november 02. 08:13
Bevált agymosási technika: zavard össze a manipulálni kívánt egyén ítélőképességét ( fájdalom, alvásmegvonás, oda nem illő szavak s tettek ismétlése, kémiai anyagok, háború, lmbtq, anyagi kiszolgáltatottság, gyerekek elvétele s kinzása ) majd az így kialakúlt gyökértelen, zavart elmébe ültesd el a kívánt gondolatokat. Ezt teszik most velünk.
szabadelvűnemzetikonzervatív
2022. november 02. 07:39
Amit mindig is mondtam, most újra. Kell, hogy legyen annyi pénz a normalitást védő embereknél, hogy létre tudjanak hozni egy olyan szervezetet, ami képzett ügynökökkel kinyomozza, felgöngyölíti a szálakat ennek a mocskos, normális ember számára elviselhetetlen bűnszervezetnek. Ez egy-két embertől indult, de óriási hatalom van mögötte, mert üzlet. Üzlet a Barbi baba, a könyv, az online tér, minden. Azokat kell megkeresni, akik kiagyalták és akik mozgatják a szálakat. Ha a tetvek azonosságára fény derül, likvidálni kell őket azonnal, míg nem lesz ebből az egész szarságból nagyon nagy baj. Szinte biztos, hogy a kétezertízes és húszas években születettek a nyugati fertőben már találkoznak ezzel. Valahogy majd kinövik, ha nem látják mindenhol, ha nem, hát sajnos így járt a család. Azt kell elérni, hogy egyik gyermek sem láthassa ezt a gyomorforgató fajtalankodást.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!