Az érzékenyítő hullám elérte Peppa malacot is: a világszerte gyermekek milliói által szeretett és nézett mesefigura most az LMBTQ-lobbi áldozatává vált. A mesefilm-sorozat tizennyolc éve indult hódító útjára, sikereit pedig jelentős bevétel, a főhős karakterével díszített játékok és ajándéktárgya széles választéka, valamint jelentős (jellegénél fogva állandóan cserélődő) rajongótábor is jellemzi.
A malacka karaktere nem ismeretlen a magyar gyerekek előtt sem, a bölcsődés és óvodás kicsik közül sokan figyelemmel követik kalandjait (annak ellenére, hogy szakemberek folyamatosan figyelmeztetnek arra, a gyermekek érdekeit akkor szolgálják igazán a szülők, ha minél később engedik őket képernyők és okoseszközök közelébe). A szivárványos lobbi által most meghódított sorozat „Családok” című epizódját már bemutatták Angliában (ahol Peppatown címen fut a mese), ám a fogalom jelentéstartamát az alkotók kitágították. Hogy ezt megtehessék, Peppa új barátra tett szert egy jegesmedve (név szerint Penny) „személyében”, akit – és itt a lényeg –
anyuka és apuka helyett anyuka és anyuka nevel.
Konzervatív beszámolók felhívják a figyelmet arra, hogy a sorozat sugalmazása szerint ez a fordulat teljesen természetes – azaz a legkisebbeket célozva érzékenyítenek.
A gyermekeket mint legkönnyebben befolyásolható társadalmi réteget már korábban felfedezte magának a lobbi. Ahogy arról a Mandiner is beszámolt, a Mattel játékgyár a közelmúltban egy transznemű aktivista, az egyébként férfi, jelenleg önmagát nőként azonosító (transzgender) Laverne Cox színész előtt kívánt tisztelegni, amikor a „Tribute” fantázianevű sorozatának tagjaként piacra dobta az első transz-Barbie-t. A Netflix kínálatában látható, magyar felhasználók számára is elérhető Jurassic Word című rajzfilmsorozat egyik jelenetében leszbikus csók csattant, de már a Disney vállalat is hitet tett a lobbi dogmái mellett.
De vissza Peppa malac esetéhez! Azokon a piacokon, ahol a televíziós csatornák kínálatában megjelent, a röfi hamar az általa célzott korosztály (elsősorban a 2-3 éves korcsoport) egyik kedvencévé vált; világszerte háztartások millióiban rendszeres vendég. A néhány perces epizódokból álló sorozatot megközelítőleg 180 országban tűzte már műsorára legalább egy szolgáltató és csatorna. Peppa új barátja, Penny az alábbi szöveggel debütál a népszerű sorozatban:
„Anyukámmal és a másik anyukámmal élek. Egyik anya orvos, a másik spagettit főz. Én pedig nagyon szeretem a spagettit”.