Jó hír Magyarországnak, a BYD lenyomta a Teslát

Kína vezető autógyártója 7 ezer 231 új akkumulátoros elektromos járművet regisztrált áprilisban, ez 169 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbi adatokhoz képest.


Kína vezető autógyártója 7 ezer 231 új akkumulátoros elektromos járművet regisztrált áprilisban, ez 169 százalékos növekedést jelent az egy évvel korábbi adatokhoz képest.


Az újítás forradalmi változást hozhat az elektromos járművek töltési idejében.


A Kínában forgalomba helyezett elektromos gépkocsik kétharmada olcsóbb, mint hagyományos, robbanómotoros alternatíváik. Az olcsó gyártás miatt az ázsiai ország dominálja az európai EV-piacot is. Az öreg kontinensen lévő gyártóknak több támogatásra lenne szüksége, hogy felvehessék a versenyt.


Lassul a kereslet az elektromos autók piacán, azonban a távol-keleti ország ezt nem nézi tétlenül: ágyakkal, főzőlapokkal és egyéb eszközökkel szerelik fel a járműveiket annak érdekében, hogy különböző célcsoportokra lőjenek és népszerűsítsék a technológiát.


Peking ismét megnyomta a vészcsengőt, most a grafitra lengetett be exportszabályozást. Újabb baljós hír az elektromos járműiparnak: Kína a világ legnagyobb termelője és a globális finomítói kapacitások 90 százalékának birtokosa.
